@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
cirklar
Elev |
5 feb, 2013 21:59 |
|
moaskywalkr
Elev |
Skrivet av Pixie: nej den är inte så fin och jag är inte den bäste på att rita stjärnor VARFÖR VILL JAG ALLTID LÄGGA TILL STJÄRNOR? okej för att jag alltid målar på natten och det känns mer jag då MEN ÄNDÅ jag borde iaf lära mig rita då >:c men vrf ritar du inte bara stjärnor såhär: \//-\ sen om du tycker det är fult med strecken kan du sudda bort dom?? 5 feb, 2013 21:59 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av LauraTree: Skrivet av Borttagen: VA? Konstigt...xD Möss tycker bättre om smaken av choklad än ost Det visste jag inte o.O Ja, jag vet, jag hittade det på roligfakta.se och kände att jag behövde skriva det nånstans. Kanske man borde använda sig av choklad i råttfällorna då? "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 5 feb, 2013 21:59
Detta inlägg ändrades senast 2013-02- 5 kl. 22:00
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Skrivet av LauraTree: Skrivet av Borttagen: VA? Konstigt...xD Möss tycker bättre om smaken av choklad än ost Det visste jag inte o.O Ja, jag vet, jag hittade det på roligfakta.se och kände att jag behövde skriva det nånstans. Kanske man borde använda sig av choklad i råttfällorna då? Ja, kanske det 5 feb, 2013 22:00 |
|
Caius
Elev |
![]() Han börjar bli lik Mad Hatter nu, hohoho. Imorrn ska jag försöka införskaffa någon... Grund... Eller vad man ska kalla det... Till hans spegel och försöka skulptera en acceptabel dödskalle. Sedan så ska jag måla taggarna (eller vad fan man ska säga...) som han ska ha på vardera sida om ögat och förhoppningsvis sätta dit dem också. När jag sedan har målat dödskallen (vilket nog inte blir då förens på torsdag eftersom den måste hinna torka ordentligt) och gjort detaljerna till spegeln så är han klar och då ska jag sy... Erm... Slipsen som egentligen heter något fint gammalt ord på B som inte används i dagens samhälle för att det ordet bara existerade under den Viktorianska eran. Efter det kan jag inte göra så jävla mycket mer till de nya kläderna åt Break, visst, köpa bälten och beställa en hög hatt och kanske göra tygrosorna till hatten, but that's it... :C Men på samma gång så behöver jag inte känna sorg för det, hohohoo. Har det röda tyget till Grell's jacka och om jag är snäll så kanske jag kan få köpa en bit av min mammas svarta tyg och sy byxorna också. Samt att jag har majoriteten av allt som jag behöver för att göra alla Grell's små saker. Sedan behöver jag bara köpa tyg att sy en skjorta av, eventuellt foder till hans jacka (om jag inte får köpa det av min mamma också, lol), foder till västen och så ska jag beställa tyget som jag har tittat ut till hans väst asap. Funderade på att göra det nu ikväll, men jag är på tok för trött för att göra't nu, så jag tar det imorrn istället. Måste beställa ett perukhuvud asap också... Jag vill ge mig in på att styla Grell's peruk... :c Det här är vad vi kallar tankar. Det är något som är bra och som alla har rätt att ha. 5 feb, 2013 22:01 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av moaskywalkr: Skrivet av Pixie: nej den är inte så fin och jag är inte den bäste på att rita stjärnor VARFÖR VILL JAG ALLTID LÄGGA TILL STJÄRNOR? okej för att jag alltid målar på natten och det känns mer jag då MEN ÄNDÅ jag borde iaf lära mig rita då >:c men vrf ritar du inte bara stjärnor såhär: \//-\ sen om du tycker det är fult med strecken kan du sudda bort dom?? för att jag inte gillar sudd och alltid använder tusch direkt :s :s vad dum jag är
5 feb, 2013 22:02 |
|
moaskywalkr
Elev |
Skrivet av Pixie: Skrivet av moaskywalkr: Skrivet av Pixie: nej den är inte så fin och jag är inte den bäste på att rita stjärnor VARFÖR VILL JAG ALLTID LÄGGA TILL STJÄRNOR? okej för att jag alltid målar på natten och det känns mer jag då MEN ÄNDÅ jag borde iaf lära mig rita då >:c men vrf ritar du inte bara stjärnor såhär: \//-\ sen om du tycker det är fult med strecken kan du sudda bort dom?? för att jag inte gillar sudd och alltid använder tusch direkt :s :s vad dum jag är men använd löst blyerts och fyll i med tusch då =D så behöver du inte sudda men det blir snyggare 5 feb, 2013 22:06 |
|
DarkBells
Elev |
5 feb, 2013 22:10 |
|
Borttagen
|
Jag vaknade och var så glad för att det är torsdag snart. Förknippar den här torsdagen med att jag ska på teater och min favoritskådis från Uppsalateatern ska vara med. Glömde helt att jag faktiskt fyller år på torsdag xD
5 feb, 2013 22:28 |
|
Ginny00
Elev |
Jag vill att mitt hår ska vara platt, långt och ga en fin färg. Meeeen det går inte. Bläbläblä.
5 feb, 2013 22:55 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen