@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Hermione. Granger
Elev |
5 feb, 2013 21:45 |
|
moaskywalkr
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av moaskywalkr: luna_rav cilla black kan ni citera varandra bara en gång tack? x) Okej, men det blev fel för min lilla ipad segar galet mycket.... hahaha ja jag förstår, det händer mig hela tiden också ^^ men idk ibland märker man det inte själv LunaLovegood1 där??? sry har glömt vad jag skrivit :$ 5 feb, 2013 21:47 |
|
Pixie
Elev |
moaskywalkr
![]() jag ritade den i januari nån gång den är ful men du ville se jag länkade dig på twitter också
5 feb, 2013 21:48 |
|
LunaLovegood1
Elev |
5 feb, 2013 21:48 |
|
moaskywalkr
Elev |
5 feb, 2013 21:50 |
|
Borttagen
|
Möss tycker bättre om smaken av choklad än ost
Det visste jag inte o.O 5 feb, 2013 21:52 |
|
LauraTree
Elev |
Skrivet av Borttagen: VA? Konstigt...xDMöss tycker bättre om smaken av choklad än ost Det visste jag inte o.O 5 feb, 2013 21:54 |
|
Jinora
Elev |
![]() There you go A.k Uggla var det första jag tänkte på nä jag såg pumpan och jag står fast vid åsikten om att det är en uggla! 5 feb, 2013 21:54 |
|
Pixie
Elev |
nej den är inte så fin och jag är inte den bäste på att rita stjärnor VARFÖR VILL JAG ALLTID LÄGGA TILL STJÄRNOR? okej för att jag alltid målar på natten och det känns mer jag då MEN ÄNDÅ jag borde iaf lära mig rita då >:c
5 feb, 2013 21:55 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LauraTree: Skrivet av Borttagen: VA? Konstigt...xD Möss tycker bättre om smaken av choklad än ost Det visste jag inte o.O Ja, jag vet, jag hittade det på roligfakta.se och kände att jag behövde skriva det nånstans. 5 feb, 2013 21:56 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen