Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LunaLovegood1
Elev |
5 jun, 2012 14:43 |
|
Lills
Elev |
Ingis, du är s himla fin, underbar, snäll, trevlig, amazing, awesome, som en människa någonsin kan vara. Jag kanske inte har sagt det, men du betyder faktiskt väldigt mycket för mig. Och jag vet inte vad jag skulle göra utan dig, hur jag skulle klara mig utan dina (Oftast. xD) mycket bra råd. Du. Är. Bäst. Och inget du någonsin kommer säga kommer att kunna ändra det.
När jag först såg dig här på Mugglis hette du Hermione Granger Men jag vill att du ska vet att du betyder sjukt mycket för mig, mer än du tror, och du är en sjukt underbar person. Du stöttar mig alltid och du är bäst. Punkt. ![]() ![]()
5 jun, 2012 15:13 |
|
Dramione99
Elev |
Känner att jag själv är värd en stor komplimang, eftersom att jag är så jäkligt amazing! Det kommer alltid vara så, haha. För mig själv så är jag bäst, och jag är helnöjd med mig själv. Tror att om man inte är det så kan man inte se det ljusa i andra saker, man måste hitta sig själv och gå till sig själv för att söka efter de allra svåraste sakerna man vill ha svar på!
Så, kära Dramione99, komplimang till dig från Dramione99!!!♥ 5 jun, 2012 15:20 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Pasha Parfeny~ alltså jag bara älskar din låt och lyssnar på den dygnet runt. Du är jätteduktig på att sjunga, har sån härlig energi och ett alltid gulligt, glatt leende på läpparna. Dina bakgrundsdansare är roliga, och man kan inte låta bli att ryckas med i den härliga låttexten.
Var bara tvungen att ge en komplimang till denna underbara kille ♥
5 jun, 2012 15:21 |
|
Twix
Elev |
mine Ellie Lovegood
Tack, finfina sötisar ♥ Korra Jag...kan...inte...andas... Du kan inte förstå hur otroligt rörd jag blev av ditt inlägg. Jag vet inte ens hur jag ska svara... Expert på HG är jag verkligen inte, om någon är det så är det ju du O_O Du är en person jag alltid sett upp till, som skriver så sjukt kloka inlägg, och har en riktigt fin personlighet ♥ Det är helt omöjligt att inte tycka om dig, helt enkelt! Och tack så mycket för dom fina orden, det betyder verkligen mycket :'] ♥ 5 jun, 2012 15:26 |
|
Korra
Elev |
Twix - nu är det jag som inte kan andas.. detta har gjort mitt liv :O Herre gud! ♥
5 jun, 2012 15:27 |
|
vevve_puff
Elev |
mine: tack såååå mycket♥
Tjola tjena alla mugglisar! :* Ni är bäst jag älskar er av hela mitt hjärta<3 5 jun, 2012 15:50 |
|
LilyLunaPotter
Elev |
5 jun, 2012 17:34 |
|
Ingis
Elev |
Lills
Om jag kunde skulle jag ge dig minst tusen gånger om jag kunde. Jag vet inte vad jag ska säga. Jag hoppas du förstår att jag typ gråter nu. Samtidigt som mina kinder gör ont. LINN, JAG ÄLSKAR DIG, OKEJ? mine Det där tog nog lång tid att skriva. o.o Jag vet att jag inte har pratat särskilt mycket med dig, men jag tycker ändå på nåt sätt att du är helt awesome, och det är därför jag blev kompis med dig. c': ![]() ![]()
5 jun, 2012 19:44 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Korra: Twix - Jag är inte en person som brukar skriva här eftersom jag egentligen inte tror på att berömma endast få personer då alla har egenskaper som är otroliga men jag måste ge denna fantastiska person en egen komplimang i denna tråd. Twix är en av de coolaste och sötaste medlemmar jag någonsin träffat på. Du är gullig och glädjespridande. Du är expert på Hunger Games (avis) och du har utan tvekan Mugglarportalens finaste profil. Jag är stolt över att få vara medlem på samma hemsida som dig och jag tycker att du är en stor tillgång här på sidan (Blivande prefekt?) Det är enkelt. Du är min idol och jag kommer alltid att se upp till dig. Det är inte åldern som spelar någon utan det är personligheten och den är fantastiskt att vi kan lära oss något av varandra. Varje gång jag loggar in och ser att du är inloggad så kan jag bara inte låta bli att bli sådär extra glad på alla sätt. Jag ser verkligen verkligen upp till dig och jag hoppas att vi kan hålla kontakten i framtiden. Må bäst och låt inget komma i din väg awesome person. Du är amazing och du kommer alltid att vara det för mig gumman. Massor med kramar från mig till dig antastiska person som alltid får mig att le. Du är så bara bäst tjejen. Så himla bäst!!. ♥ ok, det här låter säkert jättekonstigt då komplimangen inte var till mig. jag började faktiskt gråta när jag läste det där. jag älskar felicia så himla mycket och din text var så rörande. oh my god. jag håller med dig på allt♥ 5 jun, 2012 20:35 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen