@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Nu kan jag inte spotta ut tandkräm! min bror tog toaletten! Diskhon i köket? där nere.... orkar jag? Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Nu kan jag inte spotta ut tandkräm! min bror tog toaletten! Diskhon i köket? där nere.... orkar jag? Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Nu kan jag inte spotta ut tandkräm! min bror tog toaletten! Diskhon i köket? där nere.... orkar jag? Heja Luna_rav du klarar det 5 feb, 2013 21:33 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Nu kan jag inte spotta ut tandkräm! min bror tog toaletten! Diskhon i köket? där nere.... orkar jag? Ta fönstret. >8D Eller så kan du svälja det eller spotta i soptunnan. Your choise! "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 5 feb, 2013 21:34 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Nu kan jag inte spotta ut tandkräm! min bror tog toaletten! Diskhon i köket? där nere.... orkar jag? Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Nu kan jag inte spotta ut tandkräm! min bror tog toaletten! Diskhon i köket? där nere.... orkar jag? Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Nu kan jag inte spotta ut tandkräm! min bror tog toaletten! Diskhon i köket? där nere.... orkar jag? Heja Luna_rav du klarar det öhöh.... Jag har faktiskt nästan blivit av med min stor tås nagel! Det var kylskåpet som mobbade mig... Men jag får nog chansa på detta... Nu ska jag läsa HP och fenixorden för ungefär 5 eller 6 gången! Gud vad kul detta ska bli.... 5 feb, 2013 21:36
Detta inlägg ändrades senast 2013-02- 5 kl. 21:37
|
|
Pixie
Elev |
5 feb, 2013 21:36 |
|
moaskywalkr
Elev |
Pixie alltså idk har alltid tyckt att hon verkar lite för bra för att vara sann??
gör det =D Pixie ja de skulle jag :------) ((ville göra peddosmileyn från whatsapp men den finns ju inte på mugglis har du whatsapp förresten)) 5 feb, 2013 21:38
Detta inlägg ändrades senast 2013-02- 5 kl. 21:39
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Nu kan jag inte spotta ut tandkräm! min bror tog toaletten! Diskhon i köket? där nere.... orkar jag? Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Nu kan jag inte spotta ut tandkräm! min bror tog toaletten! Diskhon i köket? där nere.... orkar jag? Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Nu kan jag inte spotta ut tandkräm! min bror tog toaletten! Diskhon i köket? där nere.... orkar jag? Heja Luna_rav du klarar det öhöh.... Jag har faktiskt nästan blivit av med min stor tås nagel! Det var kylskåpet som mobbade mig... Men jag får nog chansa på detta... Nu ska jag läsa HP och fenixorden för ungefär 5 eller 6 gången! Gud vad kul detta ska bli.... Jippie xD 5 feb, 2013 21:38 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Huvudvärk Vad jobbigt Jag brukar ha det. Det är inte skönt 5 feb, 2013 21:40 |
|
moaskywalkr
Elev |
5 feb, 2013 21:41 |
|
Borttagen
|
Skrivet av moaskywalkr: luna_rav cilla black kan ni citera varandra bara en gång tack? x) Okej, men det blev fel för min lilla ipad segar galet mycket.... 5 feb, 2013 21:42 |
|
LunaLovegood1
Elev |
5 feb, 2013 21:43 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen