@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag kommer typ att spy inatt...Men då slipper jag skolan&skolsimmningen Är du magsjuk? Är nog på väg att bli Jobbigt, krya på dig♥ Tack♥ 5 feb, 2013 19:23 |
|
LolFeelings
Elev |
5 feb, 2013 19:29 |
|
Borttagen
|
Utmana mig på Loakmans duellklubb! Vill spela!
5 feb, 2013 19:31 |
|
Borttagen
|
Jag har min signatur som bakgrundsbild på mobilen och datorn och som signatur på mugglis 8D
5 feb, 2013 19:32 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Aw, jobbigt :c På min julföreställning var det en (kort) dans mellan min första och min andra, och då skulle vi springa upp till logen, byta om, ta nya redskap, springa ner och ändå komma in bakom scenen minst en minut före? Det var jobbigt... Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Vadådå? :o Jag känner mig lite orolig här nu.... Massor ut av saker. Fick reda på att jag ska vara med på en kosert och typ spela gitarr. :-P Sen ska vi göra en teater i klassen om medeltiden. Och jag ska typ vara på scenen och sen nästa scen ska jag vara med igen... då måste jag typ byta om på en sekund... Det är typ som att vara på två ställen samtidigt. Hatar verkligen såna känslor. Menmen jag får klara mig. Jag kanske får lite hjälp av kompisarna... 5 feb, 2013 19:33 |
|
Jinora
Elev |
Vet inte ens vad jag ska skriva, men jag vill skriva NÅGOT >_>
5 feb, 2013 19:34 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jo, och logerna var tre/fyra trappar upp =/Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Aw, jobbigt :c På min julföreställning var det en (kort) dans mellan min första och min andra, och då skulle vi springa upp till logen, byta om, ta nya redskap, springa ner och ändå komma in bakom scenen minst en minut före? Det var jobbigt... Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Vadådå? :o Jag känner mig lite orolig här nu.... Massor ut av saker. Fick reda på att jag ska vara med på en kosert och typ spela gitarr. :-P Sen ska vi göra en teater i klassen om medeltiden. Och jag ska typ vara på scenen och sen nästa scen ska jag vara med igen... då måste jag typ byta om på en sekund... Det är typ som att vara på två ställen samtidigt. Hatar verkligen såna känslor. Menmen jag får klara mig. Jag kanske får lite hjälp av kompisarna... Lycka till! 5 feb, 2013 19:35 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jo, och logerna var tre/fyra trappar upp =/Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Aw, jobbigt :c På min julföreställning var det en (kort) dans mellan min första och min andra, och då skulle vi springa upp till logen, byta om, ta nya redskap, springa ner och ändå komma in bakom scenen minst en minut före? Det var jobbigt... Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Vadådå? :o Jag känner mig lite orolig här nu.... Massor ut av saker. Fick reda på att jag ska vara med på en kosert och typ spela gitarr. :-P Sen ska vi göra en teater i klassen om medeltiden. Och jag ska typ vara på scenen och sen nästa scen ska jag vara med igen... då måste jag typ byta om på en sekund... Det är typ som att vara på två ställen samtidigt. Hatar verkligen såna känslor. Menmen jag får klara mig. Jag kanske får lite hjälp av kompisarna... Lycka till! nu får jag ju lite ångest... varför tog jag emot rollerna? 5 feb, 2013 19:36 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Det låter jobbigare än det är ^^Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jo, och logerna var tre/fyra trappar upp =/Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Aw, jobbigt :c På min julföreställning var det en (kort) dans mellan min första och min andra, och då skulle vi springa upp till logen, byta om, ta nya redskap, springa ner och ändå komma in bakom scenen minst en minut före? Det var jobbigt... Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Vadådå? :o Jag känner mig lite orolig här nu.... Massor ut av saker. Fick reda på att jag ska vara med på en kosert och typ spela gitarr. :-P Sen ska vi göra en teater i klassen om medeltiden. Och jag ska typ vara på scenen och sen nästa scen ska jag vara med igen... då måste jag typ byta om på en sekund... Det är typ som att vara på två ställen samtidigt. Hatar verkligen såna känslor. Menmen jag får klara mig. Jag kanske får lite hjälp av kompisarna... Lycka till! nu får jag ju lite ångest... varför tog jag emot rollerna? Såvida du inte måste sminka dig också? 5 feb, 2013 19:38 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Det låter jobbigare än det är ^^Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jo, och logerna var tre/fyra trappar upp =/Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Aw, jobbigt :c På min julföreställning var det en (kort) dans mellan min första och min andra, och då skulle vi springa upp till logen, byta om, ta nya redskap, springa ner och ändå komma in bakom scenen minst en minut före? Det var jobbigt... Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Vadådå? :o Jag känner mig lite orolig här nu.... Massor ut av saker. Fick reda på att jag ska vara med på en kosert och typ spela gitarr. :-P Sen ska vi göra en teater i klassen om medeltiden. Och jag ska typ vara på scenen och sen nästa scen ska jag vara med igen... då måste jag typ byta om på en sekund... Det är typ som att vara på två ställen samtidigt. Hatar verkligen såna känslor. Menmen jag får klara mig. Jag kanske får lite hjälp av kompisarna... Lycka till! nu får jag ju lite ångest... varför tog jag emot rollerna? Såvida du inte måste sminka dig också? det lär jag behöva. jag ska först vara en fattig liten figur och sedan en rik munk 5 feb, 2013 19:40 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen