@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag kommer typ att spy inatt...Men då slipper jag skolan&skolsimmningen
5 feb, 2013 19:03 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av Ginny00: nej men gud, jag förstår dig verkligen! nu har det inte hänt något på ett tag, faktiskt, och jag är lite överraskad då vintern är min värsta fiende då vinterkräksjukan brukar härja, men i höstas stod jag utanför en toalett i skolan, men mina kompisar märkte att en elev satt och spydde inne där och jag tog min jacka och flydde ut från matsalen ehmSkrivet av scarhead: Skrivet av Ginny00: åh jag lider med dig, min kompis kom till skolan och hostade så mycket att hon höll på att spy på bänkenMin brorsa hostar som om han skulle kräkas. Mycket bra för mig, som faktiskt har emetofobi.. och jag satt bakom henne ((( : Åh usch </3 Sådant är bara för hemskt.. En kille i klassen sa att han mådde illa i matkön, och jag var nära på att springa ut.. vi får lida genom de här tiderna tillsammans helt enkelt 5 feb, 2013 19:04 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av scarhead: Skrivet av Ginny00: nej men gud, jag förstår dig verkligen! nu har det inte hänt något på ett tag, faktiskt, och jag är lite överraskad då vintern är min värsta fiende då vinterkräksjukan brukar härja, men i höstas stod jag utanför en toalett i skolan, men mina kompisar märkte att en elev satt och spydde inne där och jag tog min jacka och flydde ut från matsalen ehmSkrivet av scarhead: Skrivet av Ginny00: åh jag lider med dig, min kompis kom till skolan och hostade så mycket att hon höll på att spy på bänkenMin brorsa hostar som om han skulle kräkas. Mycket bra för mig, som faktiskt har emetofobi.. och jag satt bakom henne ((( : Åh usch </3 Sådant är bara för hemskt.. En kille i klassen sa att han mådde illa i matkön, och jag var nära på att springa ut.. vi får lida genom de här tiderna tillsammans helt enkelt men näe har faktiskt varit rätt lugnt på min skola också... meeen, jag andas ut först i typ.. april.. 5 feb, 2013 19:09 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Vadådå? :oJag känner mig lite orolig här nu.... 5 feb, 2013 19:14 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jag kommer typ att spy inatt...Men då slipper jag skolan&skolsimmningen Är du magsjuk? 5 feb, 2013 19:15 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Vadådå? :o Jag känner mig lite orolig här nu.... Massor ut av saker. Fick reda på att jag ska vara med på en kosert och typ spela gitarr. :-P Sen ska vi göra en teater i klassen om medeltiden. Och jag ska typ vara på scenen och sen nästa scen ska jag vara med igen... då måste jag typ byta om på en sekund... Det är typ som att vara på två ställen samtidigt. 5 feb, 2013 19:17 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Aw, jobbigt :c På min julföreställning var det en (kort) dans mellan min första och min andra, och då skulle vi springa upp till logen, byta om, ta nya redskap, springa ner och ändå komma in bakom scenen minst en minut före? Det var jobbigt...Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Vadådå? :o Jag känner mig lite orolig här nu.... Massor ut av saker. Fick reda på att jag ska vara med på en kosert och typ spela gitarr. :-P Sen ska vi göra en teater i klassen om medeltiden. Och jag ska typ vara på scenen och sen nästa scen ska jag vara med igen... då måste jag typ byta om på en sekund... Det är typ som att vara på två ställen samtidigt. 5 feb, 2013 19:20 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag kommer typ att spy inatt...Men då slipper jag skolan&skolsimmningen Är du magsjuk? Är nog på väg att bli 5 feb, 2013 19:22 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag kommer typ att spy inatt...Men då slipper jag skolan&skolsimmningen Är du magsjuk? Är nog på väg att bli Jobbigt, krya på dig♥ 5 feb, 2013 19:23 |
|
Borttagen
|
Snart måste jag stänga av :c
5 feb, 2013 19:23 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen