@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LolFeelings
Elev |
5 feb, 2013 18:08 |
|
Borttagen
|
Jag mås illa och vill spy , men på samma gång vill jag inte spy eftersom det skulle leda till att jag skulle vara tvungen att vara hemma från skolan och det skulle leda till att jag skulle missa en massa prov för jag har två provveckor framför mig :C
5 feb, 2013 18:17 |
|
joel9324
Elev |
5 feb, 2013 18:43 |
|
Borttagen
|
Jag vill vara hemma på torsdag, för då har jag dans med Camilla, och jag hatar det, men jag vill gå till skolan för att jag och Madde ska göra en dans med Heartbreak Hotel för att reta de andra :c (För att de flesta inte gillar honom och vi gör det och då ska vi vara lite elaka
5 feb, 2013 18:47 |
|
Ginny00
Elev |
Min brorsa hostar som om han skulle kräkas. Mycket bra för mig, som faktiskt har emetofobi..
5 feb, 2013 18:48 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av Ginny00: åh jag lider med dig, min kompis kom till skolan och hostade så mycket att hon höll på att spy på bänkenMin brorsa hostar som om han skulle kräkas. Mycket bra för mig, som faktiskt har emetofobi.. och jag satt bakom henne ((( : 5 feb, 2013 18:58 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av scarhead: Skrivet av Ginny00: åh jag lider med dig, min kompis kom till skolan och hostade så mycket att hon höll på att spy på bänkenMin brorsa hostar som om han skulle kräkas. Mycket bra för mig, som faktiskt har emetofobi.. och jag satt bakom henne ((( : Åh usch </3 Sådant är bara för hemskt.. En kille i klassen sa att han mådde illa i matkön, och jag var nära på att springa ut.. 5 feb, 2013 18:59 |
|
Thilda
Elev |
Hu, har nationellt prov imorgon, börjar bli sjukt nervös :s
5 feb, 2013 19:00 |
|
Kintsugi
Prefekt |
och min tanke var:
hahahahahahahah vem är du? vi har aldrig talats vid! fast det skrev jag inte för det hade ju varit elakt! :O ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 5 feb, 2013 19:01 |
|
Borttagen
|
Jag känner mig lite orolig här nu....
5 feb, 2013 19:02 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen