Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 10582 10583 10584 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
LolFeelings
Elev

Avatar


När jag ser på TWD tänker jag alltid så här:

"'CUS THESE ARE FILLEEEERS"

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.giphy.com%2Fmedia%2FyWUGkQ86jKz60%2Fgiphy.gif

5 feb, 2013 18:08

Borttagen

Avatar


Jag mås illa och vill spy , men på samma gång vill jag inte spy eftersom det skulle leda till att jag skulle vara tvungen att vara hemma från skolan och det skulle leda till att jag skulle missa en massa prov för jag har två provveckor framför mig :C

5 feb, 2013 18:17

joel9324
Elev

Avatar


Ont i magen. Gud vi hade våra första nationella prov idag, det gick bra

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.pinimg.com%2Foriginals%2F5a%2F3c%2Fda%2F5a3cda8b4e71c2cffbcb7600c0448803.jpg

5 feb, 2013 18:43

Borttagen

Avatar


Jag vill vara hemma på torsdag, för då har jag dans med Camilla, och jag hatar det, men jag vill gå till skolan för att jag och Madde ska göra en dans med Heartbreak Hotel för att reta de andra :c (För att de flesta inte gillar honom och vi gör det och då ska vi vara lite elaka )

5 feb, 2013 18:47

Ginny00
Elev

Avatar


Min brorsa hostar som om han skulle kräkas. Mycket bra för mig, som faktiskt har emetofobi..

5 feb, 2013 18:48

scarhead
Lärare

Avatar


Skrivet av Ginny00:
Min brorsa hostar som om han skulle kräkas. Mycket bra för mig, som faktiskt har emetofobi..
åh jag lider med dig, min kompis kom till skolan och hostade så mycket att hon höll på att spy på bänken
och jag satt bakom henne ((( :

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2F40c17f6816983b30d1473aae77b7847a%2F2b6d82df06007584-60%2Fs500x750%2F6ff482cacffceb3c54556b1b4800f3551baef5ff.gifv

5 feb, 2013 18:58

Ginny00
Elev

Avatar


Skrivet av scarhead:
Skrivet av Ginny00:
Min brorsa hostar som om han skulle kräkas. Mycket bra för mig, som faktiskt har emetofobi..
åh jag lider med dig, min kompis kom till skolan och hostade så mycket att hon höll på att spy på bänken
och jag satt bakom henne ((( :

Åh usch </3 Sådant är bara för hemskt.. En kille i klassen sa att han mådde illa i matkön, och jag var nära på att springa ut..

5 feb, 2013 18:59

Thilda
Elev

Avatar


Hu, har nationellt prov imorgon, börjar bli sjukt nervös :s

5 feb, 2013 19:00

Kintsugi
Prefekt

Avatar


och min tanke var:

hahahahahahahah vem är du? vi har aldrig talats vid!



fast det skrev jag inte för det hade ju varit elakt! :O

Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name

5 feb, 2013 19:01

Borttagen

Avatar


Jag känner mig lite orolig här nu....

5 feb, 2013 19:02

1 2 3 ... 10582 10583 10584 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.