@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Oh o.o Skrivet av Borttagen: Jag älskar KP i just denna sekund. (Ok nej. xD) FÖR tack vare KP har jag en bild på Yohio ovanför min säng ♥ Jag har haft det ganska länge nu.... Jag fick ta bort manga teckningarna jag gjort och nu har jag suttit upp flera affischer på honom. Över garderoben har jag svart vita pyttsmå bilder. (Typ halva garderoben) Sen har mitt skrivbord några och... + några på bokhyllan.... Sen har jag ju fullt ut av dom på väggarna... Sen är det några Japanska tecken och mina teckningar som hänger upp också. Jag gillade honom före melodifestivalen också.... så jag hade ett tag på mig att fixa det. 5 feb, 2013 17:46 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: DEEEET förklarar saken X)Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Oh o.o Skrivet av Borttagen: Jag älskar KP i just denna sekund. (Ok nej. xD) FÖR tack vare KP har jag en bild på Yohio ovanför min säng ♥ Jag har haft det ganska länge nu.... Jag fick ta bort manga teckningarna jag gjort och nu har jag suttit upp flera affischer på honom. Över garderoben har jag svart vita pyttsmå bilder. (Typ halva garderoben) Sen har mitt skrivbord några och... + några på bokhyllan.... Sen har jag ju fullt ut av dom på väggarna... Sen är det några Japanska tecken och mina teckningar som hänger upp också. Jag gillade honom före melodifestivalen också.... så jag hade ett tag på mig att fixa det. Själv fick jag reda på vem han var precis dagarna före Melodifestivalen :3 5 feb, 2013 17:47 |
|
kinshaw
Elev |
The Noble Lion
dom är så söta tillsammans :' ________ Frivolt måste tro att jag är ganska konstig fast det är lugnt för egentligen är jag väldigt konstig HEHE ![]()
5 feb, 2013 17:50 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: DEEEET förklarar saken X)Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Oh o.o Skrivet av Borttagen: Jag älskar KP i just denna sekund. (Ok nej. xD) FÖR tack vare KP har jag en bild på Yohio ovanför min säng ♥ Jag har haft det ganska länge nu.... Jag fick ta bort manga teckningarna jag gjort och nu har jag suttit upp flera affischer på honom. Över garderoben har jag svart vita pyttsmå bilder. (Typ halva garderoben) Sen har mitt skrivbord några och... + några på bokhyllan.... Sen har jag ju fullt ut av dom på väggarna... Sen är det några Japanska tecken och mina teckningar som hänger upp också. Jag gillade honom före melodifestivalen också.... så jag hade ett tag på mig att fixa det. Själv fick jag reda på vem han var precis dagarna före Melodifestivalen :3 t.e. x dom här: Fast ganska kända är dom ju,,, 5 feb, 2013 17:53 |
|
Frivolt
Elev |
kinshaw Haha jaaa, du är väldigt konstig Elin ♥ Men det gör inget, för för jag tycker så mycket om dig ändå!!! ♥ ♥
5 feb, 2013 17:53 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Okej :3Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: DEEEET förklarar saken X)Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Oh o.o Skrivet av Borttagen: Jag älskar KP i just denna sekund. (Ok nej. xD) FÖR tack vare KP har jag en bild på Yohio ovanför min säng ♥ Jag har haft det ganska länge nu.... Jag fick ta bort manga teckningarna jag gjort och nu har jag suttit upp flera affischer på honom. Över garderoben har jag svart vita pyttsmå bilder. (Typ halva garderoben) Sen har mitt skrivbord några och... + några på bokhyllan.... Sen har jag ju fullt ut av dom på väggarna... Sen är det några Japanska tecken och mina teckningar som hänger upp också. Jag gillade honom före melodifestivalen också.... så jag hade ett tag på mig att fixa det. Själv fick jag reda på vem han var precis dagarna före Melodifestivalen :3 t.e. x dom här: Fast ganska kända är dom ju,,, 5 feb, 2013 17:54 |
|
Borttagen
|
guess who's tired...
5 feb, 2013 17:58 |
|
kinshaw
Elev |
5 feb, 2013 17:58 |
|
Borttagen
|
Jag är hungrig... MAMMA, PAPPA KOM HEM NU!
5 feb, 2013 17:58 |
|
Borttagen
|
Jag orkar inte hämta en mandarin... Accio Mandarin!
5 feb, 2013 18:03 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen