Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 10581 10582 10583 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Jag älskar KP i just denna sekund. (Ok nej. xD) FÖR tack vare KP har jag en bild på Yohio ovanför min säng ♥


Jag har haft det ganska länge nu.... Jag fick ta bort manga teckningarna jag gjort och nu har jag suttit upp flera affischer på honom. Över garderoben har jag svart vita pyttsmå bilder. (Typ halva garderoben) Sen har mitt skrivbord några och... + några på bokhyllan.... Sen har jag ju fullt ut av dom på väggarna... Sen är det några Japanska tecken och mina teckningar som hänger upp också.
Oh o.o


Jag gillade honom före melodifestivalen också.... så jag hade ett tag på mig att fixa det.

5 feb, 2013 17:46

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Jag älskar KP i just denna sekund. (Ok nej. xD) FÖR tack vare KP har jag en bild på Yohio ovanför min säng ♥


Jag har haft det ganska länge nu.... Jag fick ta bort manga teckningarna jag gjort och nu har jag suttit upp flera affischer på honom. Över garderoben har jag svart vita pyttsmå bilder. (Typ halva garderoben) Sen har mitt skrivbord några och... + några på bokhyllan.... Sen har jag ju fullt ut av dom på väggarna... Sen är det några Japanska tecken och mina teckningar som hänger upp också.
Oh o.o


Jag gillade honom före melodifestivalen också.... så jag hade ett tag på mig att fixa det.
DEEEET förklarar saken X)
Själv fick jag reda på vem han var precis dagarna före Melodifestivalen :3

5 feb, 2013 17:47

kinshaw
Elev

Avatar


The Noble Lion
dom är så söta tillsammans :'




________


Frivolt måste tro att jag är ganska konstig
fast det är lugnt för egentligen är jag väldigt konstig
HEHE

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.tumblr.com%2Ftumblr_lri5e6WZ9f1qctkby.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F27.media.tumblr.com%2Ftumblr_lrhbdiRMjg1qard45o1_500.gif

5 feb, 2013 17:50

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Jag älskar KP i just denna sekund. (Ok nej. xD) FÖR tack vare KP har jag en bild på Yohio ovanför min säng ♥


Jag har haft det ganska länge nu.... Jag fick ta bort manga teckningarna jag gjort och nu har jag suttit upp flera affischer på honom. Över garderoben har jag svart vita pyttsmå bilder. (Typ halva garderoben) Sen har mitt skrivbord några och... + några på bokhyllan.... Sen har jag ju fullt ut av dom på väggarna... Sen är det några Japanska tecken och mina teckningar som hänger upp också.
Oh o.o


Jag gillade honom före melodifestivalen också.... så jag hade ett tag på mig att fixa det.
DEEEET förklarar saken X)
Själv fick jag reda på vem han var precis dagarna före Melodifestivalen :3


jag brukar alltid rota alltid rota fram Japanska artister innan det blir så stort med dom.

t.e. x dom här:





Fast ganska kända är dom ju,,,

5 feb, 2013 17:53

Frivolt
Elev

Avatar


kinshaw Haha jaaa, du är väldigt konstig Elin ♥ Men det gör inget, för för jag tycker så mycket om dig ändå!!! ♥ ♥

5 feb, 2013 17:53

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Jag älskar KP i just denna sekund. (Ok nej. xD) FÖR tack vare KP har jag en bild på Yohio ovanför min säng ♥


Jag har haft det ganska länge nu.... Jag fick ta bort manga teckningarna jag gjort och nu har jag suttit upp flera affischer på honom. Över garderoben har jag svart vita pyttsmå bilder. (Typ halva garderoben) Sen har mitt skrivbord några och... + några på bokhyllan.... Sen har jag ju fullt ut av dom på väggarna... Sen är det några Japanska tecken och mina teckningar som hänger upp också.
Oh o.o


Jag gillade honom före melodifestivalen också.... så jag hade ett tag på mig att fixa det.
DEEEET förklarar saken X)
Själv fick jag reda på vem han var precis dagarna före Melodifestivalen :3


jag brukar alltid rota alltid rota fram Japanska artister innan det blir så stort med dom.

t.e. x dom här:





Fast ganska kända är dom ju,,,
Okej :3

5 feb, 2013 17:54

Borttagen

Avatar


guess who's tired...

5 feb, 2013 17:58

kinshaw
Elev

Avatar


Frivolt men vad fin du är! tycker om dig med ska du veta ♥

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.tumblr.com%2Ftumblr_lri5e6WZ9f1qctkby.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F27.media.tumblr.com%2Ftumblr_lrhbdiRMjg1qard45o1_500.gif

5 feb, 2013 17:58

Borttagen

Avatar


Jag är hungrig... MAMMA, PAPPA KOM HEM NU!

5 feb, 2013 17:58

Borttagen

Avatar


Jag orkar inte hämta en mandarin... Accio Mandarin!

5 feb, 2013 18:03

1 2 3 ... 10581 10582 10583 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.