@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
baramin
Elev |
Alltså Etsy you've left me heart broken </3
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 5 feb, 2013 17:17 |
|
Borttagen
|
Jag älskar KP i just denna sekund. (Ok nej. xD) FÖR tack vare KP har jag en bild på Yohio ovanför min säng ♥
5 feb, 2013 17:23 |
|
Caius
Elev |
Gissa vad för underbar skapelse som ligger och vilar på mitt golv just nu? :'D
Kan bara säga att jag är så jävla lycklig över denna någon. ♥ Det här är vad vi kallar tankar. Det är något som är bra och som alla har rätt att ha. 5 feb, 2013 17:27 |
|
EmahS
Elev |
Okej. jag fangirlar sönder.
för Michellie har startat ett band. och de är typ sötast i världen! och. jag tror fan jag ska önska dem till Siestafestivalen. varför inte försöka liksom?!
5 feb, 2013 17:28 |
|
DarkBells
Elev |
Skrivet av Nymfadora Tonks: Skrivet av DarkBells: har en bild på Lucy och Rose, HannaPanna Nymfadora Tonks som bakgrundsbild på min mobil, och har haft det sedan i böjan av december ♥ det känns konstigt att byta till en finger zombie som äter upp en människa........ Och du tycker att det känns konsigt!!!? Vet du!? En av mina kompisar hade en bild i sin mobil på mig, som bakrundsbild faktiskt. Och nu har hon bytt mot en zombie O.O Fattar du hur det känns för mig??? Spoiler: Tryck här för att visa! Haha, vem är denna vän? ♥ c;
5 feb, 2013 17:32 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jag älskar KP i just denna sekund. (Ok nej. xD) FÖR tack vare KP har jag en bild på Yohio ovanför min säng ♥ Jag har haft det ganska länge nu.... Jag fick ta bort manga teckningarna jag gjort och nu har jag suttit upp flera affischer på honom. Över garderoben har jag svart vita pyttsmå bilder. (Typ halva garderoben) Sen har mitt skrivbord några och... + några på bokhyllan.... Sen har jag ju fullt ut av dom på väggarna... Sen är det några Japanska tecken och mina teckningar som hänger upp också. 5 feb, 2013 17:38 |
|
Caius
Elev |
Jag tycker att jag och min nyaste vän borde smida en plan på hur vi kan få en viss person att haka på att komma med till något konvent... För seriöst... Efter gårdagen insåg jag att han är i större behov än mig med att besöka något konvent. XDDDD (fan att jag inte hade en kamera så jag hade kunnat filma det... då skulle kanske någon kunna hålla med mig om att han är i behov av att gå på något konvent asap)
Det här är vad vi kallar tankar. Det är något som är bra och som alla har rätt att ha. 5 feb, 2013 17:39 |
|
Ginny00
Elev |
Fryser..
5 feb, 2013 17:40 |
|
DarkBells
Elev |
5 feb, 2013 17:41 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Oh o.oSkrivet av Borttagen: Jag älskar KP i just denna sekund. (Ok nej. xD) FÖR tack vare KP har jag en bild på Yohio ovanför min säng ♥ Jag har haft det ganska länge nu.... Jag fick ta bort manga teckningarna jag gjort och nu har jag suttit upp flera affischer på honom. Över garderoben har jag svart vita pyttsmå bilder. (Typ halva garderoben) Sen har mitt skrivbord några och... + några på bokhyllan.... Sen har jag ju fullt ut av dom på väggarna... Sen är det några Japanska tecken och mina teckningar som hänger upp också. 5 feb, 2013 17:44 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen