@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Afturelding
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag har sjukt tråkigt Uggla med mig! Jag har inte heller så mycket att göra x) ![]() ![]()
5 feb, 2013 10:34 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Afturelding: Ja, gärna Skrivet av Borttagen: Jag har sjukt tråkigt Uggla med mig! Jag har inte heller så mycket att göra x) 5 feb, 2013 10:46 |
|
Obliviate_
Elev |
Äter frukost
5 feb, 2013 12:04 |
|
Ginnyy
Elev |
Jag följer två tjejer från Kroatien, på twitter, som känner varandra. När de twittrar till varandra så skriver de oftast på kroatiska (heter det så??) och jag har inte den blekaste aning om vad de skriver om, men det är så himla fint så jag brukar sitta och lösa det ändå ♥
5 feb, 2013 12:07 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Solkatten: Idag när jag gick till skolan höll de på att hissa upp Kinas flagga på skolgården... Varför? Haha, nu förstår jag! När jag kom till matsalen var det nämligen fullt med kineser där. Det förklarar ju saken. xD Antagligen en skolklass. Men jag undrar vad de gör här. Men, hahahaha. Det satt två tjejer vid bordet bakom mig som pratade lite om kineserna. Liksom sa att dem ser väldigt likadana ut och så och en av dem sa typ att vi måste se väldigt konstiga ut till dem, nästan som monster. Gud. x'D "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 5 feb, 2013 12:14 |
|
Obliviate_
Elev |
Dags att åka till jobbet. Adios!
5 feb, 2013 13:34 |
|
Rymdkonungen
Elev |
5 feb, 2013 13:43 |
|
Borttagen
|
Jag har hittat Yohio och David Lindgren på Instagram och jag känner mig stolt 8D nejmen hah xD
5 feb, 2013 13:58 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag har hittat Yohio och David Lindgren på Instagram och jag känner mig stolt 8D nejmen hah xD Säker på att de är sanna då? "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 5 feb, 2013 14:04 |
|
lovegood99
Elev |
köttfärs, jaoow
5 feb, 2013 14:06 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen