@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
soratanaka
Elev |
"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 4 feb, 2013 22:58 |
|
Frivolt
Elev |
Bussen jag åkte med igår fastnade i en brant backe, så där blev vi stående en stund tills en ersättningsbuss kom!
Men vi hade dock tur, vi åkte ju med den kände reggae-busschauffören, och han spelade reggae medans vi väntade på ersättningsbussen 4 feb, 2013 23:10 |
|
Borttagen
|
Haha. Det finns ingenstans. Tro det eller ej... inte ens där. 4 feb, 2013 23:15 |
|
soratanaka
Elev |
InspiredPsycho: da google search itself, test some links?!?! : o
"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 4 feb, 2013 23:17 |
|
Borttagen
|
soratanaka gjorde det och kollade youtube men det finns typ bara enstaka avsnitt och så :<
4 feb, 2013 23:21 |
|
soratanaka
Elev |
InspiredPsycho: vad är det ens du letar efter hahahaha
"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 4 feb, 2013 23:22 |
|
Borttagen
|
soratanaka en liten liten sak.. xD
men nu har jag iaf hittat det! Tack hur som helst. 4 feb, 2013 23:26 |
|
Ginny00
Elev |
..varför kan jag inte sluta nysa?
5 feb, 2013 06:17 |
|
t i l d a
Elev |
5 feb, 2013 07:48 |
|
mican00
Elev |
Vi har asmånga läxor den här veckan.... Hur överlever jag?
Dessutom har vi nationella idag och på torsdag.... ![]()
5 feb, 2013 08:01 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen