@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
HannaPanna
Elev |
Skrivet av DarkBells: har en bild på Lucy och Rose, HannaPanna Nymfadora Tonks som bakgrundsbild på min mobil, och har haft det sedan i böjan av december ♥ det känns konstigt att byta till en finger zombie som äter upp en människa........ åhhh minnen hihih♥ fast jag ser säkert hemsk ut xD
4 feb, 2013 21:31 |
|
DarkBells
Elev |
Skrivet av HannaPanna: neee det gör du inte ♥Skrivet av DarkBells: har en bild på Lucy och Rose, HannaPanna Nymfadora Tonks som bakgrundsbild på min mobil, och har haft det sedan i böjan av december ♥ det känns konstigt att byta till en finger zombie som äter upp en människa........ åhhh minnen hihih♥ fast jag ser säkert hemsk ut xD
4 feb, 2013 21:33 |
|
Flismos
Elev |
AJ!!
råkade slå mej med hörlurarna på munnen, det gör JÄTTE ONT ''Sometimes you poke the bear and other times the bear pokes you'' 4 feb, 2013 21:36 |
|
HannaPanna
Elev |
Skrivet av DarkBells: Skrivet av HannaPanna: neee det gör du inte ♥ Skrivet av DarkBells: har en bild på Lucy och Rose, HannaPanna Nymfadora Tonks som bakgrundsbild på min mobil, och har haft det sedan i böjan av december ♥ det känns konstigt att byta till en finger zombie som äter upp en människa........ åhhh minnen hihih♥ fast jag ser säkert hemsk ut xD skicka bilden ahahaha, om du kan c;♥
4 feb, 2013 21:36 |
|
Borttagen
|
Iad var det ändå ganska kul i skolan... vi fick sticka nålar i kossor!
4 feb, 2013 21:37 |
|
DarkBells
Elev |
Skrivet av HannaPanna: Skrivet av DarkBells: Skrivet av HannaPanna: neee det gör du inte ♥ Skrivet av DarkBells: har en bild på Lucy och Rose, HannaPanna Nymfadora Tonks som bakgrundsbild på min mobil, och har haft det sedan i böjan av december ♥ det känns konstigt att byta till en finger zombie som äter upp en människa........ åhhh minnen hihih♥ fast jag ser säkert hemsk ut xD skicka bilden ahahaha, om du kan c;♥ jag ska
4 feb, 2013 21:42 |
|
LolFeelings
Elev |
4 feb, 2013 22:00 |
|
Solkatten
Elev |
Första skoldagen avklarad. Bara fyra kvar... Längtar till sportlovet som är om bara ca tre veckor.
På fredag blir det teater med klassen. Bara en lektion och sedan teater resten av dagen. Slutar ändå bara 11:30 på fredagar. ♥ Synd att man inte gjorde det varje dag... "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 4 feb, 2013 22:13 |
|
Ginny00
Elev |
Imorgon ska jag på stan med en kompis. I guess i'll survive ♥
4 feb, 2013 22:28 |
|
Borttagen
|
Någon som vet var jag kan titta på Lasse-Majas detektivbyrå...? Måste kolla upp en sak men hittar det ingenstans
4 feb, 2013 22:56 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen