@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
jag kanske ska göra en ny film...
4 feb, 2013 21:05 |
|
DarkBells
Elev |
har en bild på Lucy och Rose, HannaPanna Nymfadora Tonks som bakgrundsbild på min mobil, och har haft det sedan i böjan av december ♥
det känns konstigt att byta till en finger zombie som äter upp en människa........
4 feb, 2013 21:06
Detta inlägg ändrades senast 2013-02- 4 kl. 21:09
|
|
Ginny!!!!
Elev |
Måste skriva ett kapitel på min ff, men det går så dåligt, och hon ska börja gråta MEN NEJ MINA FINGRAR VILL INTE SKRIVA DET
![]()
4 feb, 2013 21:06 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ginny!!!!: Måste skriva ett kapitel på min ff, men det går så dåligt, och hon ska börja gråta MEN NEJ MINA FINGRAR VILL INTE SKRIVA DET åh du skriver säkert en jättebra ff! Ta det lungt och koppla av... du ska ju inte stressa. Låt läsarna få lite mellanrum 4 feb, 2013 21:09 |
|
Ginny00
Elev |
Måndagshumör och så 9 meddelanden om att folk som inte ens pratade med mig citerat mig. kul..
Vill sova nu. 4 feb, 2013 21:12 |
|
Ginny!!!!
Elev |
Skrivet av Borttagen: Tack så mycket c: Problemet är att jag lovade de spänning och känslor och det är exakt de två sakerna jag skriver värst -.-Skrivet av Ginny!!!!: Måste skriva ett kapitel på min ff, men det går så dåligt, och hon ska börja gråta MEN NEJ MINA FINGRAR VILL INTE SKRIVA DET åh du skriver säkert en jättebra ff! Ta det lungt och koppla av... du ska ju inte stressa. Låt läsarna få lite mellanrum ![]()
4 feb, 2013 21:13 |
|
melle-hjrta
Elev |
Usch ska söka jobb eller sommarjobb men vet inte riktigt vart och hur jag ska börja
4 feb, 2013 21:15 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ginny!!!!: Skrivet av Borttagen: Tack så mycket c: Problemet är att jag lovade de spänning och känslor och det är exakt de två sakerna jag skriver värst -.- Skrivet av Ginny!!!!: Måste skriva ett kapitel på min ff, men det går så dåligt, och hon ska börja gråta MEN NEJ MINA FINGRAR VILL INTE SKRIVA DET åh du skriver säkert en jättebra ff! Ta det lungt och koppla av... du ska ju inte stressa. Låt läsarna få lite mellanrum hm.... Be någon om hjälp Jag är inte bäst på sådant men man kan ju leta isg in och rota lite i karaktärerna 4 feb, 2013 21:16 |
|
Ginny00
Elev |
Jag får mango till kvällsmat
4 feb, 2013 21:18 |
|
Borttagen
|
Mamma tvingade mig att äta mycket pizza på resturangen idag... visst det må vara hennes födelsedag men att spräcka min mage är inte ok.
4 feb, 2013 21:23 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen