@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
4 feb, 2013 20:13
Detta inlägg ändrades senast 2013-02- 4 kl. 20:14
|
|
Borttagen
|
Jag gör... nu säger ingen åt mig att det är fel att äta mackor med kniv och gafel... 4 feb, 2013 20:13 |
|
mine
Elev |
Efter att ha varit borta och inte läst i forum på mugglis på ett bra tag så märker man att det är en massa nya namn som man inte sett för stå överallt!
4 feb, 2013 20:14 |
|
Borttagen
|
NEEEJ D:
4 feb, 2013 20:17 |
|
ginny_ginny
Elev |
Skrivet av mine: Efter att ha varit borta och inte läst i forum på mugglis på ett bra tag så märker man att det är en massa nya namn som man inte sett för stå överallt! Jag känner lite samma sak
4 feb, 2013 20:18 |
|
mine
Elev |
Skrivet av ginny_ginny: Skrivet av mine: Efter att ha varit borta och inte läst i forum på mugglis på ett bra tag så märker man att det är en massa nya namn som man inte sett för stå överallt! Jag känner lite samma sak Man tänker typ, nämen, vem är du? Jasså vad trevligt! ännu fler folk! (med tanke på att nä man blev medlem var det runt 5000 medlemmar och nu är det runt 17 000 medlemmar) Och man kommer ihåg då, medlem 10 000 skulle bli medlemXD 4 feb, 2013 20:20
Detta inlägg ändrades senast 2013-02- 4 kl. 20:20
|
|
Flismos
Elev |
Är sjukt stolt för kan äntligen snabbt lägga upp bilder på mugglis, har äntligen fattat hur man gör + att min nya dator har inbyggd webbkamera så slipper hålla på att ladda över bilderna från mobilen till datan och så
''Sometimes you poke the bear and other times the bear pokes you'' 4 feb, 2013 20:20 |
|
ginny_ginny
Elev |
Skrivet av mine: Skrivet av ginny_ginny: Skrivet av mine: Efter att ha varit borta och inte läst i forum på mugglis på ett bra tag så märker man att det är en massa nya namn som man inte sett för stå överallt! Jag känner lite samma sak Man tänker typ, nämen, vem är du? Jasså vad trevligt! ännu fler folk! (med tanke på att nä man blev medlem var det runt 5000 medlemmar och nu är det runt 17 000 medlemmar) Och man kommer ihåg då, medlem 10 000 skulle bli medlemXD Haha ja jag tyckte att 10 000 kändes jätte långt bort och nu så äre 17 000, Det är sjukt!
4 feb, 2013 20:24 |
|
mine
Elev |
Skrivet av ginny_ginny: Skrivet av mine: Skrivet av ginny_ginny: Skrivet av mine: Efter att ha varit borta och inte läst i forum på mugglis på ett bra tag så märker man att det är en massa nya namn som man inte sett för stå överallt! Jag känner lite samma sak Man tänker typ, nämen, vem är du? Jasså vad trevligt! ännu fler folk! (med tanke på att nä man blev medlem var det runt 5000 medlemmar och nu är det runt 17 000 medlemmar) Och man kommer ihåg då, medlem 10 000 skulle bli medlemXD Haha ja jag tyckte att 10 000 kändes jätte långt bort och nu så äre 17 000, Det är sjukt! Snart sitter vi väl och väntar på medlem 20 000 4 feb, 2013 20:24 |
|
ginny_ginny
Elev |
Skrivet av mine: Skrivet av ginny_ginny: Skrivet av mine: Skrivet av ginny_ginny: Skrivet av mine: Efter att ha varit borta och inte läst i forum på mugglis på ett bra tag så märker man att det är en massa nya namn som man inte sett för stå överallt! Jag känner lite samma sak Man tänker typ, nämen, vem är du? Jasså vad trevligt! ännu fler folk! (med tanke på att nä man blev medlem var det runt 5000 medlemmar och nu är det runt 17 000 medlemmar) Och man kommer ihåg då, medlem 10 000 skulle bli medlemXD Haha ja jag tyckte att 10 000 kändes jätte långt bort och nu så äre 17 000, Det är sjukt! Snart sitter vi väl och väntar på medlem 20 000 Haha jupp, jag undrar vem det kommer att bli ;D
4 feb, 2013 20:27 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen