Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 10566 10567 10568 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Ginny00
Elev

Avatar


Skrivet av EmahS:
Skrivet av Obliviate_:
Skrivet av EmahS:
Minuter tills HP är med mig livet ut...
Tatuering? :3 Vad ska du göra?


Bild kommer imorgon. Nu är den inplastad och röd...
Men det står Always med DH märket istället för A

Gick det bra? Gjorde det ont?

4 feb, 2013 18:58

Obliviate_
Elev

Avatar


Suck, min pojkvän alltså..

Han; Håll den här *ger mig en tallrik*
Jag *håller tallrik*
Han; rör sig inte ur fläcken.
- fem sec passerar -
jag; Vafan håller du på med?
han; *asg o reser sig upp*

4 feb, 2013 19:00

GrangerDanger
Elev

Avatar


Skrivet av Ginny00:
Skrivet av GrangerDanger:
Visste ni att nordkråkbär har 56 kromosomer medans vanliga kråkbär bara har 19?

Inte direkt.
Jag vet inte ens vad kråkbär är...


Nu har jag tvättat håret. Duktighetspoäng.


Det är bär som finns i fjällen som man kan ha i näsan.

weeEEEEoooOOooo!!!!! oh,oh,oh,ah,ah,ah,oh,aaaah,ooooh,ah,ah,ah,oh,oh,oh,ah,oh,

4 feb, 2013 19:07

Flismos
Elev

Avatar


pluggar Sveriges landskap -.-'
hade 21/25 när jag testade nyss

''Sometimes you poke the bear and other times the bear pokes you''

4 feb, 2013 19:10

Borttagen

Avatar


Jag lyssnar sönder Heartbreak Hotel ♥
Tack för att du finns Youtube

4 feb, 2013 19:11

Borttagen

Avatar


jag vill skratta åt allt just nu.

tv-serier, dumma sätt att gå vidare, mitt random tråkiga och värdelösa liv och att alla säger åt en att jag ser sur ut.
BARA FÖR ATT JAG INTE ORKAR LE HELA TIDEN LÄNGRE BETYDER DET INTE ATT JAG ÄR SUR. jag är trött. hela tiden. jag orkar inte le. och inte skratta heller, för direkt jag ska skratta får jag en hostattack.
https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi780.photobucket.com%2Falbums%2Fyy83%2FMusiknLove%2Fflleeff.gif

4 feb, 2013 19:12

EmahS
Elev

Avatar


Skrivet av Ginny00:
Skrivet av EmahS:
Skrivet av EmahS:
Minuter tills HP är med mig livet ut...
Tatuering? :3 Vad ska du göra?

Bild kommer imorgon. Nu är den inplastad och röd...
Men det står Always med DH märket istället för A

Gick det bra? Gjorde det ont?


Det gick skitbra! och snabbare än jag trodde
Är supernöjd!

Tja... Det är ju inte skönt. Men sekunden han tog bort nålen så slutade det göra ont.
men det gjorde mer ont här på handleden än den jag gjorde på min axel

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_me286fYtEh1ruzvefo1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ftumblr_m7oekvYHbC1rc1gvjo3_r1_500.gif

4 feb, 2013 19:13

Borttagen

Avatar


Mormor tycker att jag är barnslig för att jag vägrar ha sådana här gula saker som man har i öronen på Melodifestivalen MITT VAL TACKAR

4 feb, 2013 19:13

Thilda
Elev

Avatar


Är jättetrött och borde sova, men vill inte gå och lägga mig nu
Har dessutom en so-uppsats som jag borde gjort klart idag, men jag orkade inte.

4 feb, 2013 19:15

M4L13
Elev

Avatar


hej hopp jag har duschat.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fimagesmtv-a.akamaihd.net%2Furi%2Fmgid%3Afile%3Ahttp%3Ashared%3Amtv.com%2Fnews%2Fwp-content%2Fuploads%2F2015%2F11%2Ftumblr_inline_njzu4eVusv1slq446-1448170594.gif

4 feb, 2013 19:16

1 2 3 ... 10566 10567 10568 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.