@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av EmahS: Skrivet av Obliviate_: Skrivet av EmahS: Tatuering? :3 Vad ska du göra? Minuter tills HP är med mig livet ut... Bild kommer imorgon. Nu är den inplastad och röd... Men det står Always med DH märket istället för A Gick det bra? 4 feb, 2013 18:58 |
|
Obliviate_
Elev |
Suck, min pojkvän alltså..
Han; Håll den här *ger mig en tallrik* Jag *håller tallrik* Han; rör sig inte ur fläcken. - fem sec passerar - jag; Vafan håller du på med? han; *asg o reser sig upp* 4 feb, 2013 19:00 |
|
GrangerDanger
Elev |
Skrivet av Ginny00: Skrivet av GrangerDanger: Visste ni att nordkråkbär har 56 kromosomer medans vanliga kråkbär bara har 19? Inte direkt. Jag vet inte ens vad kråkbär är... Nu har jag tvättat håret. Duktighetspoäng. Det är bär som finns i fjällen som man kan ha i näsan. weeEEEEoooOOooo!!!!! oh,oh,oh,ah,ah,ah,oh,aaaah,ooooh,ah,ah,ah,oh,oh,oh,ah,oh, 4 feb, 2013 19:07 |
|
Flismos
Elev |
pluggar Sveriges landskap -.-'
hade 21/25 när jag testade nyss ''Sometimes you poke the bear and other times the bear pokes you'' 4 feb, 2013 19:10 |
|
Borttagen
|
Jag lyssnar sönder Heartbreak Hotel ♥
Tack för att du finns Youtube 4 feb, 2013 19:11 |
|
Borttagen
|
jag vill skratta åt allt just nu.
tv-serier, dumma sätt att gå vidare, mitt random tråkiga och värdelösa liv och att alla säger åt en att jag ser sur ut. BARA FÖR ATT JAG INTE ORKAR LE HELA TIDEN LÄNGRE BETYDER DET INTE ATT JAG ÄR SUR. jag är trött. hela tiden. jag orkar inte le. och inte skratta heller, för direkt jag ska skratta får jag en hostattack. ![]() 4 feb, 2013 19:12 |
|
EmahS
Elev |
Skrivet av Ginny00: Skrivet av EmahS: Skrivet av EmahS: Tatuering? :3 Vad ska du göra?Minuter tills HP är med mig livet ut... Bild kommer imorgon. Nu är den inplastad och röd... Men det står Always med DH märket istället för A Gick det bra? Det gick skitbra! och snabbare än jag trodde Är supernöjd! Tja... Det är ju inte skönt. Men sekunden han tog bort nålen så slutade det göra ont. men det gjorde mer ont här på handleden än den jag gjorde på min axel
4 feb, 2013 19:13 |
|
Borttagen
|
Mormor tycker att jag är barnslig för att jag vägrar ha sådana här gula saker som man har i öronen på Melodifestivalen
4 feb, 2013 19:13 |
|
Thilda
Elev |
Är jättetrött och borde sova, men vill inte gå och lägga mig nu
Har dessutom en so-uppsats som jag borde gjort klart idag, men jag orkade inte. ♥ 4 feb, 2013 19:15 |
|
M4L13
Elev |
4 feb, 2013 19:16 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen