@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av EmahS: Tatuering? :3 Vad ska du göra?Minuter tills HP är med mig livet ut... 4 feb, 2013 18:04 |
|
Solkatten
Elev |
Måste ha mitt fönster uppe nu. Det är kallt.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 4 feb, 2013 18:14 |
|
Optic
Elev |
har värsta ångesten över Beyoncé!!! vill gå men alltså afkasg är så satans dyrt
4 feb, 2013 18:16 |
|
Ginny!!!!
Elev |
OMG YAAY RICK RIORDAN SKA SLÄPPA EN NY BOK EN CROSSOVER MED KANE CHRONICLES OCH PERCY JACKSON IT'S PLAIN AMAZING OCH JAG SOM TRODDE JAG SKULLE BEHÖVA VÄNTA ÄNDA TILL HOUSE OF HADES SOM KOMMER I OKTOBER FÖR ATT FÅ LÄSA NÅGOT NYTT AV HONOM
Love this feeling. ![]()
4 feb, 2013 18:18 |
|
Moy.GinnyWeasley
Elev |
Skrivet av LauraTree: Skrivet av Moy.GinnyWeasley: Jaa! Gissa var jag är: Skrivet av LauraTree: Skrivet av Moy.GinnyWeasley: Ska börja nu med ettan! Skrivet av LauraTree: Skrivet av Moy.GinnyWeasley: Ah okej, har som mål att jag ska läsa om alla Harry Potter-Skrivet av LauraTree: Skrivet av Moy.GinnyWeasley: Oj, tack! Glömde att jag borde gjort det xD Men var är du nu i boken då? Skrivet av LauraTree: Skrivet av Moy.GinnyWeasley: Skrivet av LauraTree: Skrivet av Moy.GinnyWeasley: Åh jag läste Dumbledore-biten i den igår Jag började aldrig läsa. xD Jag fastnade vid TVn istället! Men nu ska jag läsa! Harry Potter och Halvblodsprinsen! Va? XD Vilken bit? Långt fram/långt bak? Spoiler: Tryck här för att visa! Aha xD Jag la till en spolier xD Första lektionen med Dumbledore, sida 206! böcker på engelska i år, så jag ska nog också läsa HP snart! Gör det! Jaaa! Jag ska också läsa idag, fast fortfarande Halvblodsprinsen! Spoiler: Tryck här för att visa! Va? XD
4 feb, 2013 18:32 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Idag känner jag mig färgglad
Jag har på mig röda strumpor, tråkiga svarat byxor (hittade inga andra xD), en turkos undertröja, en vinröd skjorta och en typ laxrosa/orange scarf (köpt i lördags ^^). Det tillsammans med mina hallon-med-mjölk-färjade stövlar och min reflexväst blev en succé (enligt mig alltså...) 4 feb, 2013 18:35 |
|
GrangerDanger
Elev |
Visste ni att nordkråkbär har 56 kromosomer medans vanliga kråkbär bara har 19?
weeEEEEoooOOooo!!!!! oh,oh,oh,ah,ah,ah,oh,aaaah,ooooh,ah,ah,ah,oh,oh,oh,ah,oh, 4 feb, 2013 18:43 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av GrangerDanger: Visste ni att nordkråkbär har 56 kromosomer medans vanliga kråkbär bara har 19? Inte direkt. Jag vet inte ens vad kråkbär är... Nu har jag tvättat håret. Duktighetspoäng. 4 feb, 2013 18:49 |
|
Borttagen
|
Pappa tycker att han är cool för att han har en grå rock, svart halsduk och en basker.
"Så klär sig en rik människa" sa han. Gud. 4 feb, 2013 18:54 |
|
EmahS
Elev |
Skrivet av Obliviate_: Skrivet av EmahS: Tatuering? :3 Vad ska du göra? Minuter tills HP är med mig livet ut... Bild kommer imorgon. Nu är den inplastad och röd... Men det står Always med DH märket istället för A
4 feb, 2013 18:58 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen