@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
moaskywalkr
Elev |
4 feb, 2013 17:36 |
|
Borttagen
|
Varför finns tvångstankar?
4 feb, 2013 17:40 |
|
Tuggrus
Elev |
Skrivet av Borttagen: Varför finns kompisar som inte kan lyssna på en och som alltid ska bortförklara för att de inte förstår ett skit av vad man säger?Varför finns tvångstankar? MUMS! 4 feb, 2013 17:46 |
|
LittleButterfly
Elev |
Min bror är smyghomofob, oavsett hur mycket han än försöker förneka det. Alltså, han är min bror och jag älskar honom, men ibland säger han saker som får mig att vilja kasta ut honom genom ett fönster.
4 feb, 2013 17:49 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Tuggrus: Det är frågor som tyvärr inte kan få svar...Skrivet av Borttagen: Varför finns kompisar som inte kan lyssna på en och som alltid ska bortförklara för att de inte förstår ett skit av vad man säger? Varför finns tvångstankar? 4 feb, 2013 17:50 |
|
moaskywalkr
Elev |
Skrivet av LittleButterfly: Min bror är smyghomofob, oavsett hur mycket han än försöker förneka det. Alltså, han är min bror och jag älskar honom, men ibland säger han saker som får mig att vilja kasta ut honom genom ett fönster. känner samma sak fast gentemot mina irlkompisar 4 feb, 2013 17:53 |
|
LittleButterfly
Elev |
Skrivet av moaskywalkr: Skrivet av LittleButterfly: Min bror är smyghomofob, oavsett hur mycket han än försöker förneka det. Alltså, han är min bror och jag älskar honom, men ibland säger han saker som får mig att vilja kasta ut honom genom ett fönster. känner samma sak fast gentemot mina irlkompisar Ugh, visst är det jobbigt?
4 feb, 2013 17:56 |
|
Ginny!!!!
Elev |
4 feb, 2013 18:00 |
|
moaskywalkr
Elev |
Skrivet av LittleButterfly: Skrivet av moaskywalkr: Skrivet av LittleButterfly: Min bror är smyghomofob, oavsett hur mycket han än försöker förneka det. Alltså, han är min bror och jag älskar honom, men ibland säger han saker som får mig att vilja kasta ut honom genom ett fönster. känner samma sak fast gentemot mina irlkompisar Ugh, visst är det jobbigt? jA problemet är ju att de inte förstår det själva heller, så det hjälper inte att säga till dom 4 feb, 2013 18:03 |
|
EmahS
Elev |
4 feb, 2013 18:04 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen