@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Ännu en Weasley: Skrivet av Ginny00: Idag har jag gått i skolan till 14.45, med idrott - skridskor i snöstorm. Alla hade tagit med sig skorna ut för att ta på sig skridskor.. mm, det var mysigt att ta på sig skorna igen Ätit mellis hos mamma, varm automatchoklad, kanelknäcke och extra drops med vattenmelonsmak. Varit hos tandläkaren. Det gick bra, men han tänker förmodligen ge mig tandställning, så jag ska till något annat ställe i vår. Det är okej med mig, jag hatar mina sneda tänder, så jag har hellre tandställning och har fina tänder om två år. Nu ska jag bara sitta här i min Englandsfilt, lyssna på Glee och försöka ignorera allt jag borde göra. (blogga skriva tvätta håret) Åhh, låter nästan som mitt liv..... Vad heter din blogg?? www.gatljus.blogg.se 4 feb, 2013 16:40 |
|
Borttagen
|
VARFÖR är Molly en idiot?
Jo, vi hade en liten diskussion (*host* bråk *host*) om Yohio på idrotten idag... Molly: Yohio är gay Jag och Emelie (vi försvarar såklart vår älskade Yohio ♥ Molly: För att han har smink och målar naglarna ALLTSÅ SNÄLLA D: 4 feb, 2013 16:41 |
|
Ännu en Weasley
Elev |
Skrivet av Ginny00: Skrivet av Ännu en Weasley: Skrivet av Ginny00: Idag har jag gått i skolan till 14.45, med idrott - skridskor i snöstorm. Alla hade tagit med sig skorna ut för att ta på sig skridskor.. mm, det var mysigt att ta på sig skorna igen Ätit mellis hos mamma, varm automatchoklad, kanelknäcke och extra drops med vattenmelonsmak. Varit hos tandläkaren. Det gick bra, men han tänker förmodligen ge mig tandställning, så jag ska till något annat ställe i vår. Det är okej med mig, jag hatar mina sneda tänder, så jag har hellre tandställning och har fina tänder om två år. Nu ska jag bara sitta här i min Englandsfilt, lyssna på Glee och försöka ignorera allt jag borde göra. (blogga skriva tvätta håret) Åhh, låter nästan som mitt liv..... Vad heter din blogg?? www.gatljus.blogg.se Najs^^ Har kikat, men ska titta lite närmare sedan^^ - hakunamatata - ^.^ 4 feb, 2013 16:43 |
|
Borttagen
|
Bara för att jag och Madde är vi, ska vi göra en dans med Yohios låt
4 feb, 2013 16:44 |
|
joel9324
Elev |
4 feb, 2013 16:55 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av joel9324: Ska se Doctor Who eller How i met your mother eller Friends... GUD BESLUTÅNGEST stackars dig, jag känner medkänsla
4 feb, 2013 16:57 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av joel9324: Ska se Doctor Who eller How i met your mother eller Friends... GUD BESLUTÅNGEST How i met your mother 4 feb, 2013 16:57 |
|
Borttagen
|
4 feb, 2013 17:01 |
|
Dilly Weasley
Elev |
Haha^^
"Hm, you must be a Weasley" 4 feb, 2013 17:08 |
|
Borttagen
|
Alla utom jag och min bror är sjuka; Mormor, morfar, mamma, pappa, farmor, farbror, kusin osv D:
4 feb, 2013 17:10 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen