Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 10562 10563 10564 ... 30034 30035 30036
Användare Inlägg
Ginny00
Elev

Avatar


Skrivet av Ännu en Weasley:
Skrivet av Ginny00:
Idag har jag gått i skolan till 14.45, med idrott - skridskor i snöstorm. Alla hade tagit med sig skorna ut för att ta på sig skridskor.. mm, det var mysigt att ta på sig skorna igen

Ätit mellis hos mamma, varm automatchoklad, kanelknäcke och extra drops med vattenmelonsmak.

Varit hos tandläkaren. Det gick bra, men han tänker förmodligen ge mig tandställning, så jag ska till något annat ställe i vår. Det är okej med mig, jag hatar mina sneda tänder, så jag har hellre tandställning och har fina tänder om två år.

Nu ska jag bara sitta här i min Englandsfilt, lyssna på Glee och försöka ignorera allt jag borde göra. (blogga skriva tvätta håret)

Åhh, låter nästan som mitt liv.....
Vad heter din blogg??

www.gatljus.blogg.se

4 feb, 2013 16:40

Borttagen

Avatar


VARFÖR är Molly en idiot?

Jo, vi hade en liten diskussion (*host* bråk *host*) om Yohio på idrotten idag...

Molly: Yohio är gay
Jag och Emelie (vi försvarar såklart vår älskade Yohio ♥ ) : Varför skulle han vara det?
Molly: För att han har smink och målar naglarna

ALLTSÅ SNÄLLA D:

4 feb, 2013 16:41

Ännu en Weasley
Elev

Avatar


Skrivet av Ginny00:
Skrivet av Ännu en Weasley:
Skrivet av Ginny00:
Idag har jag gått i skolan till 14.45, med idrott - skridskor i snöstorm. Alla hade tagit med sig skorna ut för att ta på sig skridskor.. mm, det var mysigt att ta på sig skorna igen

Ätit mellis hos mamma, varm automatchoklad, kanelknäcke och extra drops med vattenmelonsmak.

Varit hos tandläkaren. Det gick bra, men han tänker förmodligen ge mig tandställning, så jag ska till något annat ställe i vår. Det är okej med mig, jag hatar mina sneda tänder, så jag har hellre tandställning och har fina tänder om två år.

Nu ska jag bara sitta här i min Englandsfilt, lyssna på Glee och försöka ignorera allt jag borde göra. (blogga skriva tvätta håret)

Åhh, låter nästan som mitt liv.....
Vad heter din blogg??

www.gatljus.blogg.se

Najs^^
Har kikat, men ska titta lite närmare sedan^^

- hakunamatata - ^.^

4 feb, 2013 16:43

Borttagen

Avatar


Bara för att jag och Madde är vi, ska vi göra en dans med Yohios låt (För att typ alla hatar Yohio (Why? :c) 8D)

4 feb, 2013 16:44

joel9324
Elev

Avatar


Ska se Doctor Who eller How i met your mother eller Friends... GUD BESLUTÅNGEST

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.pinimg.com%2Foriginals%2F5a%2F3c%2Fda%2F5a3cda8b4e71c2cffbcb7600c0448803.jpg

4 feb, 2013 16:55

Pixie
Elev

Avatar


Skrivet av joel9324:
Ska se Doctor Who eller How i met your mother eller Friends... GUD BESLUTÅNGEST

stackars dig, jag känner medkänsla

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2F2ee2dfa7118dd30d2ef3edee6bf9178f%2Ftumblr_no3i34A1Fj1roieyjo1_400.gif

4 feb, 2013 16:57

Ginny00
Elev

Avatar


Skrivet av joel9324:
Ska se Doctor Who eller How i met your mother eller Friends... GUD BESLUTÅNGEST

How i met your mother

4 feb, 2013 16:57

Borttagen

Avatar


https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ftumblr_lzbvowxQrN1qcai91o1_500.gif
Nån mer än jag?

4 feb, 2013 17:01

Dilly Weasley
Elev

Avatar


Haha^^

"Hm, you must be a Weasley"

4 feb, 2013 17:08

Borttagen

Avatar


Alla utom jag och min bror är sjuka; Mormor, morfar, mamma, pappa, farmor, farbror, kusin osv D:

4 feb, 2013 17:10

1 2 3 ... 10562 10563 10564 ... 30034 30035 30036

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.