@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Pixie
Elev |
4 feb, 2013 15:40 |
|
Ginny!!!!
Elev |
4 feb, 2013 15:42 |
|
M4L13
Elev |
4 feb, 2013 15:52 |
|
Solkatten
Elev |
Hur gammal var Anna Bergendahl när år 2010 när hon var med Eurovision?
Helt random men ja.xD "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 4 feb, 2013 16:01 |
|
soratanaka
Elev |
^ 19 tror jag?
"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 4 feb, 2013 16:03 |
|
Solkatten
Elev |
Hade vart coolt om Yohio kom med i ESC och blev den yngsta då han bara är 17 år.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 4 feb, 2013 16:04 |
|
Ännu en Weasley
Elev |
Oh, crape it´s a creeper in my trap,
it´s a creeper in my trap it´s a creeper in ny trap^^ STINA YOU ARE IN MY ♥ - hakunamatata - ^.^ 4 feb, 2013 16:07 |
|
Ginny00
Elev |
Idag har jag gått i skolan till 14.45, med idrott - skridskor i snöstorm. Alla hade tagit med sig skorna ut för att ta på sig skridskor.. mm, det var mysigt att ta på sig skorna igen
Ätit mellis hos mamma, varm automatchoklad, kanelknäcke och extra drops med vattenmelonsmak. Varit hos tandläkaren. Det gick bra, men han tänker förmodligen ge mig tandställning, så jag ska till något annat ställe i vår. Det är okej med mig, jag hatar mina sneda tänder, så jag har hellre tandställning och har fina tänder om två år. Nu ska jag bara sitta här i min Englandsfilt, lyssna på Glee och försöka ignorera allt jag borde göra. (blogga skriva tvätta håret) 4 feb, 2013 16:37 |
|
Ännu en Weasley
Elev |
Skrivet av Ginny00: Idag har jag gått i skolan till 14.45, med idrott - skridskor i snöstorm. Alla hade tagit med sig skorna ut för att ta på sig skridskor.. mm, det var mysigt att ta på sig skorna igen Ätit mellis hos mamma, varm automatchoklad, kanelknäcke och extra drops med vattenmelonsmak. Varit hos tandläkaren. Det gick bra, men han tänker förmodligen ge mig tandställning, så jag ska till något annat ställe i vår. Det är okej med mig, jag hatar mina sneda tänder, så jag har hellre tandställning och har fina tänder om två år. Nu ska jag bara sitta här i min Englandsfilt, lyssna på Glee och försöka ignorera allt jag borde göra. (blogga skriva tvätta håret) Åhh, låter nästan som mitt liv..... Vad heter din blogg?? - hakunamatata - ^.^ 4 feb, 2013 16:40 |
|
EmahS
Elev |
Skrivet av Solkatten: Hade vart coolt om Yohio kom med i ESC och blev den yngsta då han bara är 17 år. Carola var endast 16 när hon vann med Främling
4 feb, 2013 16:40 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen