@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Har ungefär en halvtimme innan jag ska gå till bussen och jag tänker spendera den tiden med att lyssna sönder på Heartbreak Hotel - Yohio.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 4 feb, 2013 13:37 |
|
soratanaka
Elev |
Haha, jag fick just en ny följare på Tumblr och hen är skitsnygg O.o
"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 4 feb, 2013 13:39 |
|
Moy.GinnyWeasley
Elev |
Skrivet av LauraTree: Skrivet av Moy.GinnyWeasley: Ska börja nu med ettan! Skrivet av LauraTree: Skrivet av Moy.GinnyWeasley: Ah okej, har som mål att jag ska läsa om alla Harry Potter-Skrivet av LauraTree: Skrivet av Moy.GinnyWeasley: Oj, tack! Glömde att jag borde gjort det xD Men var är du nu i boken då? Skrivet av LauraTree: Skrivet av Moy.GinnyWeasley: Skrivet av LauraTree: Skrivet av Moy.GinnyWeasley: Åh jag läste Dumbledore-biten i den igår Jag började aldrig läsa. xD Jag fastnade vid TVn istället! Men nu ska jag läsa! Harry Potter och Halvblodsprinsen! Va? XD Vilken bit? Långt fram/långt bak? Spoiler: Tryck här för att visa! Aha xD Jag la till en spolier xD Första lektionen med Dumbledore, sida 206! böcker på engelska i år, så jag ska nog också läsa HP snart! Gör det! Jaaa! Jag ska också läsa idag, fast fortfarande Halvblodsprinsen!
4 feb, 2013 13:39 |
|
Borttagen
|
Man bara måste älska min teaterlärare. Vi pratade om föreställningen vi såg sist och jag förklarade att sånt får mig alltid att inse varför jag valde teater. Och då sa jag att jag kan bo på teater och se alla möjliga föreställningar. Hon sa att jag SKA göra det då. Vi har fått såna kort så vi teaterelever inte behöver betala utan bara visar kortet och får den bokade biljetten.
Hon gav mig sån bra idé! 4 feb, 2013 14:26 |
|
Obliviate_
Elev |
Jobba tis ons tors :O gesp. jaja, ngt o görai af.
4 feb, 2013 14:31 |
|
LauraTree
Elev |
Skrivet av Moy.GinnyWeasley: Jaa! Gissa var jag är: Skrivet av LauraTree: Skrivet av Moy.GinnyWeasley: Ska börja nu med ettan! Skrivet av LauraTree: Skrivet av Moy.GinnyWeasley: Ah okej, har som mål att jag ska läsa om alla Harry Potter-Skrivet av LauraTree: Skrivet av Moy.GinnyWeasley: Oj, tack! Glömde att jag borde gjort det xD Men var är du nu i boken då? Skrivet av LauraTree: Skrivet av Moy.GinnyWeasley: Skrivet av LauraTree: Skrivet av Moy.GinnyWeasley: Åh jag läste Dumbledore-biten i den igår Jag började aldrig läsa. xD Jag fastnade vid TVn istället! Men nu ska jag läsa! Harry Potter och Halvblodsprinsen! Va? XD Vilken bit? Långt fram/långt bak? Spoiler: Tryck här för att visa! Aha xD Jag la till en spolier xD Första lektionen med Dumbledore, sida 206! böcker på engelska i år, så jag ska nog också läsa HP snart! Gör det! Jaaa! Jag ska också läsa idag, fast fortfarande Halvblodsprinsen! Spoiler: Tryck här för att visa! 4 feb, 2013 15:03 |
|
Borttagen
|
4 feb, 2013 15:11 |
|
LolFeelings
Elev |
4 feb, 2013 15:16 |
|
NyTo
Elev |
BÖHÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ, HADE JUST SKRIVIT ETT LÅNGT KAPITEL TILL MIN FANFICITION, SÅ GLÖÄMDE JAG SÄTTA RUBRIK SÅ DET FÖRSVANN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
4 feb, 2013 15:19 |
|
Solkatten
Elev |
Jag håller på att läsa Fången från Azkaban på engelska (har dock inte läst de två andra före, lol) men bara jag som ibland har svårt att förstå vad Hagrid säger?
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 4 feb, 2013 15:21 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen