@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Hahaha.
Imorse tänkte jag att jag inte skulle ta mina kängor och mössa för att jag trodde det skulle bli hyfsat väder idag men just nu snöar det för fullt och snöflingorna är inte små heller. xD Och på måndagar och fredagar skriver vi logg och imorse skrev jag bla. det håller på att bli vår ute och undrade om det skulle bli någon mer snö men så började det först ösregna och sedan snöa. Det här gjorde min dag. xD "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 4 feb, 2013 11:58 |
|
Afturelding
Elev |
4 feb, 2013 12:48 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Afturelding: Min mamma borde ringa snart. Jag tycker att hon kan ringa nu för jag vill inte vänta. Jag är nervös Jag hoppas det kommer gå bra 4 feb, 2013 13:08 |
|
Afturelding
Elev |
Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Afturelding: Min mamma borde ringa snart. Jag tycker att hon kan ringa nu för jag vill inte vänta. Jag är nervös Jag hoppas det kommer gå bra Jag försöker intala mig själv att det ska göra det, men det är svårt. ![]() ![]()
4 feb, 2013 13:11 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Afturelding: Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Afturelding: Min mamma borde ringa snart. Jag tycker att hon kan ringa nu för jag vill inte vänta. Jag är nervös Jag hoppas det kommer gå bra Jag försöker intala mig själv att det ska göra det, men det är svårt. Vad är det som händer? Om jag får veta alltså, förstår om det är privat. 4 feb, 2013 13:12 |
|
Afturelding
Elev |
Vi skickade våra inbjudningar i fredags, så de borde vara framme idag. Jag har inte så bra relation till mina föräldrar, och därför är jag nervös ![]() ![]()
4 feb, 2013 13:14 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Afturelding: Vi skickade våra inbjudningar i fredags, så de borde vara framme idag. Jag har inte så bra relation till mina föräldrar, och därför är jag nervös har du inte sagt innan att ni ska gifta er? :O men okej, hoppas hon tar det bra iaf. Viktigaste är ju att du är lyckliig kan jag tycka. 4 feb, 2013 13:17 |
|
Afturelding
Elev |
Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Afturelding: Vi skickade våra inbjudningar i fredags, så de borde vara framme idag. Jag har inte så bra relation till mina föräldrar, och därför är jag nervös har du inte sagt innan att ni ska gifta er? :O men okej, hoppas hon tar det bra iaf. Viktigaste är ju att du är lyckliig kan jag tycka. Nej, vi har valt att ha det helt hemligt. Ingen vet någonting förutom vårat brudfölje på tre personer. Vi ville spara ihop våran budget och så först =) Och nu ligger vi faktiskt över den. ![]() ![]()
4 feb, 2013 13:19 |
|
Obliviate_
Elev |
4 feb, 2013 13:26 |
|
Afturelding
Elev |
Obliviate_
Riktigt skönt! Men det hade inte varit fel om jag hade en sanndröm inatt och fick en miljon kronor imorgon Och tack =) ![]() ![]()
4 feb, 2013 13:29 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen