@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av moaskywalkr: Skrivet av Borttagen: Skrivet av moaskywalkr: alltså jag vet verkligen inte, men har hört talas om något som kallas "sömn". det ska tydligen vara värsta grejen - göra en utvilad, stärka immunförsvaret, förebygga emotionella sammanbrott etc, men idk, jag är skeptisk. tycker det låter lite för bra för att vara sant vad tror ni är det värt att prova ((annars har jag 1000 andra saker jag hellre skulle göra)) Man kan alltid ge det ett försök! Själv har jag försökt alldeles för många gånger och min kropp vägrar somna innan kl 2. Varje natt. Spelar ingen roll hur trött jag är. Men du kanske lyckas? Ingen dör av att prova vet jag! är precis likadan - spelar ingen roll hur trött jag är eller hur tidigt jag går och lägger mig, sommar ändå inte förrän tidigast 1 D: har egentligen medicin som ska hjälpa mig sova (funkar inte riktigt, men underlättar!), men den är slut nu och jag har inte någon läkartid förrän om tidigast några veckor så mm ja detta kommer ju bli spännande :-----) kanske är det nu man borde ta och prova alla de gamla vanliga standardtipsen en runda till - drick varm mjölk, stäng av all elektronik (har jag ju misslyckats med den här natten iaf lol), gå en promenad, mindfulness osv haha vill bara ha normala sömnrutiner ;____; Man kan försöka. Men för det mesta hjälper det ändå inte. Särskilt om problemen ligger djupt inne i sinnet typ. Du lyckades somna iaf ser jag Det gjorde jag med. Runt halv fyra. Sen vaknade jag hela tiden så det blev inte mycket sömn ändå xD 4 feb, 2013 07:53 |
|
EmahS
Elev |
4 feb, 2013 08:47 |
|
lumos1
Elev |
ska till skolan snart, låååååång sovmorgon i dag. Börjar 9:55
;;
4 feb, 2013 09:02 |
|
SWEDoven
Elev |
Jag hatar NO
Harry Potter is my life 4 feb, 2013 10:09 |
|
Borttagen
|
Åh vad kul! Vad blir det för tatuering? 4 feb, 2013 10:10 |
|
EmahS
Elev |
Skrivet av Borttagen: Åh vad kul! Vad blir det för tatuering? Ska skriva Always på min handled, med DH-märket istället för A:et
4 feb, 2013 10:20 |
|
Solkatten
Elev |
Sitter i skolan. Kul!
Not. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 4 feb, 2013 10:25 |
|
EmahS
Elev |
4 feb, 2013 10:37 |
|
LauraTree
Elev |
Skrivet av Moy.GinnyWeasley: Ska börja nu med ettan! Skrivet av LauraTree: Skrivet av Moy.GinnyWeasley: Ah okej, har som mål att jag ska läsa om alla Harry Potter-Skrivet av LauraTree: Skrivet av Moy.GinnyWeasley: Oj, tack! Glömde att jag borde gjort det xD Men var är du nu i boken då? Skrivet av LauraTree: Skrivet av Moy.GinnyWeasley: Skrivet av LauraTree: Skrivet av Moy.GinnyWeasley: Åh jag läste Dumbledore-biten i den igår Jag började aldrig läsa. xD Jag fastnade vid TVn istället! Men nu ska jag läsa! Harry Potter och Halvblodsprinsen! Va? XD Vilken bit? Långt fram/långt bak? Spoiler: Tryck här för att visa! Aha xD Jag la till en spolier xD Första lektionen med Dumbledore, sida 206! böcker på engelska i år, så jag ska nog också läsa HP snart! Gör det! 4 feb, 2013 11:17 |
|
Ginny00
Elev |
Jobbar om JK Rowling på Elevens val, och nu är jag på punkten om Sveriges fandom. Ska självklart nämna Mugglis!
(Ska nog göra någon intervju också, så hör av er om ni är frivilliga!) 4 feb, 2013 11:39 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen