@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
luckyBella
Elev |
4 feb, 2013 00:48 |
|
moaskywalkr
Elev |
alltså jag vet verkligen inte, men har hört talas om något som kallas "sömn". det ska tydligen vara värsta grejen - göra en utvilad, stärka immunförsvaret, förebygga emotionella sammanbrott etc, men idk, jag är skeptisk. tycker det låter lite för bra för att vara sant
vad tror ni är det värt att prova ((annars har jag 1000 andra saker jag hellre skulle göra)) 4 feb, 2013 01:28 |
|
Borttagen
|
Skrivet av moaskywalkr: alltså jag vet verkligen inte, men har hört talas om något som kallas "sömn". det ska tydligen vara värsta grejen - göra en utvilad, stärka immunförsvaret, förebygga emotionella sammanbrott etc, men idk, jag är skeptisk. tycker det låter lite för bra för att vara sant vad tror ni är det värt att prova ((annars har jag 1000 andra saker jag hellre skulle göra)) Man kan alltid ge det ett försök! Själv har jag försökt alldeles för många gånger och min kropp vägrar somna innan kl 2. Varje natt. Spelar ingen roll hur trött jag är. Men du kanske lyckas? Ingen dör av att prova vet jag! 4 feb, 2013 01:48 |
|
moaskywalkr
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av moaskywalkr: alltså jag vet verkligen inte, men har hört talas om något som kallas "sömn". det ska tydligen vara värsta grejen - göra en utvilad, stärka immunförsvaret, förebygga emotionella sammanbrott etc, men idk, jag är skeptisk. tycker det låter lite för bra för att vara sant vad tror ni är det värt att prova ((annars har jag 1000 andra saker jag hellre skulle göra)) Man kan alltid ge det ett försök! Själv har jag försökt alldeles för många gånger och min kropp vägrar somna innan kl 2. Varje natt. Spelar ingen roll hur trött jag är. Men du kanske lyckas? Ingen dör av att prova vet jag! är precis likadan - spelar ingen roll hur trött jag är eller hur tidigt jag går och lägger mig, sommar ändå inte förrän tidigast 1 D: har egentligen medicin som ska hjälpa mig sova (funkar inte riktigt, men underlättar!), men den är slut nu och jag har inte någon läkartid förrän om tidigast några veckor så mm ja detta kommer ju bli spännande :-----) kanske är det nu man borde ta och prova alla de gamla vanliga standardtipsen en runda till - drick varm mjölk, stäng av all elektronik (har jag ju misslyckats med den här natten iaf lol), gå en promenad, mindfulness osv haha vill bara ha normala sömnrutiner ;____; 4 feb, 2013 02:13 |
|
Ginny00
Elev |
Känner mig förkyld?? Orkar eeej
4 feb, 2013 06:17 |
|
Pixie
Elev |
jag drömde att marina diamandis rakade av sig allt hår och tatuerade stora creepy tatueringar och ba fuck off diamonds.
hu vilken läskig dröm.
4 feb, 2013 06:45 |
|
Dilly Weasley
Elev |
Skrivet av Pixie: jag drömde att marina diamandis rakade av sig allt hår och tatuerade stora creepy tatueringar och ba fuck off diamonds. hu vilken läskig dröm. Den drömmen var lite udda "Hm, you must be a Weasley" 4 feb, 2013 06:59 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av Dilly Weasley: Skrivet av Pixie: jag drömde att marina diamandis rakade av sig allt hår och tatuerade stora creepy tatueringar och ba fuck off diamonds. hu vilken läskig dröm. Den drömmen var lite udda ja, det kan man säga.. Fast jag brukar drömma konstiga drömmar, det kanske är för att jag inte sover så länge?? idk men jag är typ inte trött bara på mattelektionerna och sekunderna efter att man vaknar.
4 feb, 2013 07:03 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Borttagen: Trollformeluttal och trollformelrörelse Är det någon som vet vilken man ska trycka på när man vill ha fler trollformler på lockmans duellklubb? aha tack. 4 feb, 2013 07:17 |
|
Pixie
Elev |
4 feb, 2013 07:20 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen