@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
luckyBella
Elev |
4 feb, 2013 00:24 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Papaya: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Är jag den enda som ser fram emot att gå till skolan imorgon? Fast vi har bra lektioner ("bara" fyra) så det är ingen fara. Tisdag med idrott blir svårare... Jag är faktiskt lite pepp! Ska få träffa folk igen som jag har saknat (jag vet, det var bara någon dag sedan jag träffade dem... MEN ÄNDÅ :3) och ha lektioner som är rätt kul. ^^' Optimister, jag älskar mina människor i skolan men min hals gör ONT och något är fel inne i min mun så jag vet inte ja Men det är mysigt att börja dagen med att sjunga och vi har kör första timmen på måndagar (okej sa precis att jag hade ont i halsen...) Men det kanske blir jobbigt med kör om du har ont i halsen? Btw. Jag älskar ditt användarnamn. Blev sugen på frukt nu. xD 4 feb, 2013 00:24 |
|
Papaya
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Papaya: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Är jag den enda som ser fram emot att gå till skolan imorgon? Fast vi har bra lektioner ("bara" fyra) så det är ingen fara. Tisdag med idrott blir svårare... Jag är faktiskt lite pepp! Ska få träffa folk igen som jag har saknat (jag vet, det var bara någon dag sedan jag träffade dem... MEN ÄNDÅ :3) och ha lektioner som är rätt kul. ^^' Optimister, jag älskar mina människor i skolan men min hals gör ONT och något är fel inne i min mun så jag vet inte ja Men det är mysigt att börja dagen med att sjunga och vi har kör första timmen på måndagar (okej sa precis att jag hade ont i halsen...) Men det kanske blir jobbigt med kör om du har ont i halsen? Btw. Jag älskar ditt användarnamn. Blev sugen på frukt nu. xD Precis, jag kom på det :[ dagen är förstörd buhu :'( Man tackar! Skulle skicka en frukt om jag kunde 4 feb, 2013 00:27 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Papaya: Precis, jag kom på det :[ dagen är förstörd buhu :'( Man tackar! Skulle skicka en frukt om jag kunde Hoppas det blir bättre snart!♥ Grapefrukter är så goda! Omnomnom. 4 feb, 2013 00:30 |
|
Papaya
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Papaya: Precis, jag kom på det :[ dagen är förstörd buhu :'( Man tackar! Skulle skicka en frukt om jag kunde Hoppas det blir bättre snart!♥ Grapefrukter är så goda! Omnomnom. Tack ♥ kanske också borde äta en frukt! Håller med!! Fast jag tror min håller på att ruttna eller något, den är mjuk som en... jag vet inte, strumpa 4 feb, 2013 00:34 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Papaya: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Papaya: Precis, jag kom på det :[ dagen är förstörd buhu :'( Man tackar! Skulle skicka en frukt om jag kunde Hoppas det blir bättre snart!♥ Grapefrukter är så goda! Omnomnom. Tack ♥ kanske också borde äta en frukt! Håller med!! Fast jag tror min håller på att ruttna eller något, den är mjuk som en... jag vet inte, strumpa Gör det. Kiwi ska vara bra om man har ont i halsen Owh. Det var synd! 4 feb, 2013 00:38 |
|
Papaya
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Papaya: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Papaya: Precis, jag kom på det :[ dagen är förstörd buhu :'( Man tackar! Skulle skicka en frukt om jag kunde Hoppas det blir bättre snart!♥ Grapefrukter är så goda! Omnomnom. Tack ♥ kanske också borde äta en frukt! Håller med!! Fast jag tror min håller på att ruttna eller något, den är mjuk som en... jag vet inte, strumpa Gör det. Kiwi ska vara bra om man har ont i halsen Owh. Det var synd! Vi har kiwi med! Jag vet :C stackars grapefrukt, och stackars oss 4 feb, 2013 00:42 |
|
Borttagen
|
Ät det då! Då kanske slipper du ont imorgon :> Ja men typ 4 feb, 2013 00:43 |
|
Papaya
Elev |
Skrivet av Borttagen: Ät det då! Då kanske slipper du ont imorgon :> Ja men typ Bra idé 4 feb, 2013 00:44 |
|
PerfectFreak
Elev |
4 feb, 2013 00:45 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen