@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
moaskywalkr
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av moaskywalkr: Skrivet av Borttagen: Är jag den enda som ser fram emot att gå till skolan imorgon? Fast vi har bra lektioner ("bara" fyra) så det är ingen fara. Tisdag med idrott blir svårare... ser också fram emot skolan!! känner att jag skulle behöva lite socialt umgänge + vill träffa en viss person hehe första lektionen är idrott though, är inte riktigt lika pepp inför det =/ Ingen verkar tycka så mycket om idrott... xD förutom idrottsmänniskor iaf. Ah. Hoppas du träffar den personen då! hahaha nä :p kan uppskatta sport och träning, men INTE i skolan ew jag med!! 3 feb, 2013 22:13 |
|
M4L13
Elev |
3 feb, 2013 22:15 |
|
EmahS
Elev |
3 feb, 2013 22:29 |
|
Ginny00
Elev |
Borde alltså sova nu. Godnatt.
3 feb, 2013 22:36 |
|
Borttagen
|
Jag har aldrig känt mig så glad och nöjd med livet som idag (eller egentligen igår då)
Ovanligt. Men bra. Massor att se fram emot. Och nu tänker jag leva livet och ta en dag i taget! Och fortsätta vara positiv - no matter what. För jag vet vad jag ska ägna det här året åt! 4 feb, 2013 00:10 |
|
M4L13
Elev |
4 feb, 2013 00:17 |
|
soratanaka
Elev |
jag är sjuk och det enda jag ätit idag är två mackor.
conclusion: jag är sjuk och hungrig "We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 4 feb, 2013 00:19 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Är jag den enda som ser fram emot att gå till skolan imorgon? Fast vi har bra lektioner ("bara" fyra) så det är ingen fara. Tisdag med idrott blir svårare... Jag är faktiskt lite pepp! Ska få träffa folk igen som jag har saknat (jag vet, det var bara någon dag sedan jag träffade dem... MEN ÄNDÅ :3) och ha lektioner som är rätt kul. ^^' 4 feb, 2013 00:20 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Är jag den enda som ser fram emot att gå till skolan imorgon? Fast vi har bra lektioner ("bara" fyra) så det är ingen fara. Tisdag med idrott blir svårare... Jag är faktiskt lite pepp! Ska få träffa folk igen som jag har saknat (jag vet, det var bara någon dag sedan jag träffade dem... MEN ÄNDÅ :3) och ha lektioner som är rätt kul. ^^' Lektioner som är rätt så kul är bra att ha Själv har jag estetisk kommunikation, scenisk gestaltning, svenska & engelska. Kunde inte få bättre lektioner på en måndag :> Folk bryr jag mig inte om, haha. 4 feb, 2013 00:23 |
|
Papaya
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Är jag den enda som ser fram emot att gå till skolan imorgon? Fast vi har bra lektioner ("bara" fyra) så det är ingen fara. Tisdag med idrott blir svårare... Jag är faktiskt lite pepp! Ska få träffa folk igen som jag har saknat (jag vet, det var bara någon dag sedan jag träffade dem... MEN ÄNDÅ :3) och ha lektioner som är rätt kul. ^^' Optimister, jag älskar mina människor i skolan men min hals gör ONT och något är fel inne i min mun så jag vet inte ja Men det är mysigt att börja dagen med att sjunga och vi har kör första timmen på måndagar (okej sa precis att jag hade ont i halsen...) 4 feb, 2013 00:23 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen