Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 1051 1052 1053 ... 30034 30035 30036
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Jag känner mig varm

29 dec, 2011 20:16

baramin
Elev

Avatar


Lade upp chokladgrodekort på Ron och Hermione på marknaden. Typ två sekunder var de borta och jag bara ahh.

she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her.

29 dec, 2011 20:20

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av linnvendela:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Amandan & linnvendela vet inte, trivs inte lika bra längre..

Åh, varför?

Har börjat känna mej väldigt illa omtyckt av vissa här den senaste tiden..

Nej! Jag tycker om dig... c: ♥

Aww ♥
Vi måste prata mer, du är en awesome person som jag vill lära känna ;o ♥

Du får inte glömma att jag också tycker om dig! ♥

29 dec, 2011 20:21

accioron
Elev

Avatar




HAR VÄNTAT SÅ LÄNGE PÅ ATT HON SKULLE LÄGGA UPP EN NY VIDEO WOOOH

Min favorit-youtuber, alltså. Hon är i stort sett en kopia av, well... mig. We would totally be friends.

29 dec, 2011 20:22

Borttagen

Avatar


Skrivet av accioron:


HAR VÄNTAT SÅ LÄNGE PÅ ATT HON SKULLE LÄGGA UPP EN NY VIDEO WOOOH

Min favorit-youtuber, alltså. Hon är i stort sett en kopia av, well... mig. We would totally be friends.

Hon är grym!

29 dec, 2011 20:23

Borttagen

Avatar


Usch, jag trodde att jag hade pajat datorn. Mitt hjärta stod helt stilla i sådär fem minuter förut... :o

29 dec, 2011 21:23

Borttagen

Avatar


Ingen bryr sig

29 dec, 2011 21:24

scarhead *
Lärare

Avatar


har snart huvudvärk
och sitter här.
jag plågar mig själv. </3

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2F40c17f6816983b30d1473aae77b7847a%2F2b6d82df06007584-60%2Fs500x750%2F6ff482cacffceb3c54556b1b4800f3551baef5ff.gifv

29 dec, 2011 21:28

Enchanted
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Ingen bryr sig

Jag bryr mig ♥ Om det är något, vad som helst, är det bara att skicka en uggla

Skrivet av scarhead *:
har snart huvudvärk
och sitter här.
jag plågar mig själv. </3

Nej, stackare </3 Ta en ipren så kanske det känns bättre

29 dec, 2011 21:32

Prue
Elev

Avatar


Hade det inte varit så sjukt coolt att fira nyår på Wizarding World of Harry Potter? ♥ Det måste jag göra innan jag dör.

29 dec, 2011 21:32

1 2 3 ... 1051 1052 1053 ... 30034 30035 30036

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.