@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag känner mig varm
29 dec, 2011 20:16 |
|
baramin
Elev |
Lade upp chokladgrodekort på Ron och Hermione på marknaden. Typ två sekunder var de borta och jag bara ahh.
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 29 dec, 2011 20:20 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av linnvendela: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Åh, varför? Har börjat känna mej väldigt illa omtyckt av vissa här den senaste tiden.. Nej! Jag tycker om dig... c: ♥ Aww ♥ Vi måste prata mer, du är en awesome person som jag vill lära känna ;o ♥ Du får inte glömma att jag också tycker om dig! ♥ 29 dec, 2011 20:21 |
|
accioron
Elev |
HAR VÄNTAT SÅ LÄNGE PÅ ATT HON SKULLE LÄGGA UPP EN NY VIDEO WOOOH Min favorit-youtuber, alltså. Hon är i stort sett en kopia av, well... mig. We would totally be friends. 29 dec, 2011 20:22 |
|
Borttagen
|
Skrivet av accioron: HAR VÄNTAT SÅ LÄNGE PÅ ATT HON SKULLE LÄGGA UPP EN NY VIDEO WOOOH Min favorit-youtuber, alltså. Hon är i stort sett en kopia av, well... mig. We would totally be friends. Hon är grym! 29 dec, 2011 20:23 |
|
Borttagen
|
Usch, jag trodde att jag hade pajat datorn. Mitt hjärta stod helt stilla i sådär fem minuter förut... :o
29 dec, 2011 21:23 |
|
Borttagen
|
Ingen bryr sig
29 dec, 2011 21:24 |
scarhead
Lärare |
29 dec, 2011 21:28 |
|
Enchanted
Elev |
Skrivet av Borttagen: Ingen bryr sig Jag bryr mig ♥ Om det är något, vad som helst, är det bara att skicka en uggla Nej, stackare </3 Ta en ipren så kanske det känns bättre 29 dec, 2011 21:32 |
|
Prue
Elev |
Hade det inte varit så sjukt coolt att fira nyår på Wizarding World of Harry Potter? ♥ Det måste jag göra innan jag dör.
29 dec, 2011 21:32 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen