@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
cannedcorn
Elev |
29 dec, 2011 19:50 |
|
Borttagen
|
^Clara borta? x)
29 dec, 2011 19:50 |
|
IamAK
Elev |
ska snart äta pannkakor xD
29 dec, 2011 19:54 |
|
linnvendela
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av linnvendela: Skrivet av leumas vän: Skrivet av linnvendela: Skrivet av Borttagen: Små ostar är roliga. Små ostar? Förklara mer? Tänker du på ett youtube-klipp?? På ett spel som heter transformice så är an en liten mus vars jobb är att ta tillbaka osten till boet. Men ibland så finns der små ostar som används som dekoration typ och det är väldigt underhållande. xD Okej... Jag har gått och blivit kär i en klänning. Vi ska gifta oss har jag bestämt! Åh. ♥ Får man komma på brölloppet? Ofc!! x) Skrivet av Prue: Jag ska inte ha på mig någon klänning. Jag ska ha mjukisbyxor och kavaj ♥ Skrivet av linnvendela: Jag har gått och blivit kär i en klänning. Vi ska gifta oss har jag bestämt! Jag undrar.. Ska du ha på dig klänningen som du skall gifta dig med, på bröllopet? Eller ska du ha en annan? I så fall, räknas det som otrohet? XD Haha, förlåt, det poppade bara upp i mitt huvud^^ Jaha. 29 dec, 2011 19:56 |
|
superman
Elev |
Skrivet av cannedcorn: Vilket avsnitt? Vad händer? :o :o :oSitter och bölar till the O.C. DET ÄR SÅ HEMSKT </3 29 dec, 2011 19:57 |
|
cannedcorn
Elev |
Skrivet av superman: Skrivet av cannedcorn: Vilket avsnitt? Vad händer? :o :o :o Sitter och bölar till the O.C. DET ÄR SÅ HEMSKT </3 Säsong 3, avsnitt 14. Spoiler: Tryck här för att visa! Jag sitter och bölar som en bebis. WHYYY ?!?!?!?!
29 dec, 2011 20:00 |
|
scarhead
Lärare |
29 dec, 2011 20:02 |
|
LilyLunaPotter
Elev |
HOLY HELGA
jag hade MYCKET fler visningar på videon på yt när jag sjunger än jag trodde. DET VAR INTE ENS JAG SOM LA UT DEN vart är vägen påväg ![]()
29 dec, 2011 20:02 |
|
Borttagen
|
Duschat klart
29 dec, 2011 20:04 |
|
Li
Biträdande rektor |
Jag vill skriva något fint i komplimang-tråden men är rädd att glömma bort folk...
without something there is no nothing 29 dec, 2011 20:04 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen