My Little Pony: Friendship Is Magic
Forum > Off Topic > My Little Pony: Friendship Is Magic
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Dragonflies
Elev |
har inte sett något, men funderar på att göra det
Men det är så sorgligt att allt, till och med My little pony, har blivit överdrivet smalt i det här samhället. 11 nov, 2012 15:35
Detta inlägg ändrades senast 2012-11-11 kl. 15:46
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Dragonflies: har inte sett något, men funderar på att göra det Men det är så sorgligt att allt, till och med My little pony, har blivit anorexiasmalt i det här samhället. Men alltså det finns ponies som är lite knubbigare i serien. Och tänk på att personer som faktiskt har anorexia kan ta illa upp när du säger så på det sättet. Jag menar inget illa : ) Alicia Spinnet http://youtube.com/#/watch?v=XpCcAXyWTH8&desktop_uri=%2Fwatch%3Fv%3DXpCcAXyWTH8&gl=SE 11 nov, 2012 15:42 |
|
Dragonflies
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Dragonflies: har inte sett något, men funderar på att göra det Men det är så sorgligt att allt, till och med My little pony, har blivit anorexiasmalt i det här samhället. Men alltså det finns ponies som är lite knubbigare i serien. Och tänk på att personer som faktiskt har anorexia kan ta illa upp när du säger så på det sättet. Jag menar inget illa : ) Alicia Spinnet http://youtube.com/#/watch?v=XpCcAXyWTH8&desktop_uri=%2Fwatch%3Fv%3DXpCcAXyWTH8&gl=SE Men, jag menar som de var innan. Jag vill inte låta som någon allt-var-bättre-förr-tönt, men dom var sötare när dom hade lite kött på benen... Hästar är faktiskt fetare än man tror. Du har rätt, jag ska inte kalla dom anorexia-smala. Det är elakt. Förlåt alla som kan ha tagit illa upp, det var verkligen inte meningen. 11 nov, 2012 15:46 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Dragonflies: Alicia Spinnet http://youtube.com/#/watch?v=XpCcAXyWTH8&desktop_uri=%2Fwatch%3Fv%3DXpCcAXyWTH8&gl=SE ??? Bara en länk till Youtube.. 11 nov, 2012 16:58 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Dragonflies: Alicia Spinnet http://youtube.com/#/watch?v=XpCcAXyWTH8&desktop_uri=%2Fwatch%3Fv%3DXpCcAXyWTH8&gl=SE ??? Bara en länk till Youtube.. oj haha, jag är på min ipad så det krånglade lite :p du kanske redan har hittat det, men i alla fall, där är det :p 11 nov, 2012 19:49 |
|
Danzi
Elev |
13 nov, 2012 17:56 |
|
leumas vän
Elev |
Man tittar INTE på mlp på svenska. Det är så hemskt att man vill gå och gömma sig. XD Om inte början på denna video bevisar det så kan du hoppa till 7.45 '-' 13 nov, 2012 18:26 |
|
Danzi
Elev |
Skrivet av leumas vän: Man tittar INTE på mlp på svenska. Det är så hemskt att man vill gå och gömma sig. XD Om inte början på denna video bevisar det så kan du hoppa till 7.45 '-' Inget behöver bevisas, jag kollar ju själv på engelska och tycker svenska låter jätte konstigt haha.. men frågade bara för att se vad andra kollar på ![]() ![]()
http://danzis.blogg.se
13 nov, 2012 18:33 |
|
Ollis100
Elev |
Engelska. Mlp på svenska är bara... Blööh... Ps: Spoiler: Tryck här för att visa! hej 13 nov, 2012 18:45 |
|
cirklar
Elev |
13 nov, 2012 19:21 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen