Det bästa med Fred & George
Forum > Harry Potter > Det bästa med Fred & George
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Anapneo
Elev |
Okej... you're starting to freak me out guys..
but... MAY I JOIN YOU?!!?!?!?! I WANT TO CRUCIO THAT PIECE OF SHIT!!!!! I would sing like "crucio, crucio, sectum sempra, crucio etc...." OOOOOOH EVIL PLANS I LOVE YOU.
19 okt, 2011 18:40 |
|
Borttagen
|
vi är elaka. väldigt elaka
19 okt, 2011 18:43 |
|
grodan-boll
Elev |
19 okt, 2011 18:43 |
|
si_tonks
Elev |
hörni jag var inte med från början på "tortera Rockwood så mycket som möjligt-planen" men bara jag såg ett inlägg fattade jag att ni pratade om honom xD
![]()
19 okt, 2011 18:45 |
|
MayoGryffindor
Elev |
Skrivet av Anapneo: Okej... you're starting to freak me out guys.. but... MAY I JOIN YOU?!!?!?!?! I WANT TO CRUCIO THAT PIECE OF SHIT!!!!! I would sing like "crucio, crucio, sectum sempra, crucio etc...." OOOOOOH EVIL PLANS I LOVE YOU. OFC YOU CAN JOIN US BABE JUST HAVE YOUR WAND READY ! ! ! ! ! ! ! "She's buying the stairway to heaven" 19 okt, 2011 18:46 |
|
si_tonks
Elev |
19 okt, 2011 18:49 |
|
Anapneo
Elev |
19 okt, 2011 19:02 |
|
si_tonks
Elev |
Evil plans!
We are making evil plans! Evil deeds with evil hands! We love making evil plans! OMR I'm so smart xD ![]()
19 okt, 2011 19:04 |
|
grodan-boll
Elev |
19 okt, 2011 19:06 |
|
si_tonks
Elev |
19 okt, 2011 19:08 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen