D.A:s rollspel
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > D.A:s rollspel
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Shadow of hope
Elev |
Jag kollade på honom ledsamt och kramade honom försiktigt, "jag önskar att jag kunde fixa det" sa jag och kollade ner på marken
26 dec, 2015 01:06 |
|
Borttagen
|
jag kollade upp på joe och log lite.
"men utan dig hade jag inte klarat mig, så du gör redan det," 26 dec, 2015 15:46 |
|
Shadow of hope
Elev |
Jag log försiktigt tillbaks, "och jag hade inte klarat det utan dig" sa jag och la mitt huvud försiktigt på hans axel.
26 dec, 2015 18:29 |
|
Borttagen
|
jag kollade ledset ut i mörkret och la mitt huvud på hans huvud.
26 dec, 2015 20:52 |
|
Shadow of hope
Elev |
"Det kommer bli bra" sa jag för att försöka att trösta oss båda, "det måste det bli... Det kan inte alltid vara så här" slutet sa jag väldigt tyst.
26 dec, 2015 23:16 |
|
Borttagen
|
"jag hoppas det," nästan viskade jag och tog försiktigt tag i hans hand.
4 jan, 2016 22:15 |
|
Shadow of hope
Elev |
5 jan, 2016 00:06 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen