Rollspel mellan mig och renesmee cullen 1.
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Rollspel mellan mig och renesmee cullen 1.
|
Borttagen
|
"Vänta ett ögonblick!" mumlade jag utan att riktigt höra på henne.
"Nästa gång Morfin ska ta mig till dom där hålorna så...Du vet ju att han alltid har livvakter med sig, och då tjuvar jag kniven från deras bälten och sticker den i alla tre, dom kan ju nämligen dö." Sa jag och log.
"Eller så använder vi vattnet till att mjuka upp väggen..."
10 nov, 2013 11:21
|
|
Borttagen
|
"Gör mig till vampyr"
Väste jag.
10 nov, 2013 11:22
|
|
Borttagen
|
"Va?" viskade jag.
"Nej, inte nu. Det är alldeles för farligt." viskade jag igen.
10 nov, 2013 11:24
|
|
Borttagen
|
Jag fräste irriterat åt honom och reste mig.
10 nov, 2013 11:26
|
|
Borttagen
|
"Förlåt! men dom kommer ju döda dig ifall dom ser att du är en vampyr!"
10 nov, 2013 11:27
|
|
Borttagen
|
Jag fnös och vände ryggen mot honom och såg ut genom gallret.
10 nov, 2013 11:28
|
|
Borttagen
|
Jag reste mig upp.
"I morgon kommer vi antagligen vara på flykt."
10 nov, 2013 11:29
|
|
Borttagen
|
"Om du inte hunnit dö"
Sa jag med betoning på det sista ordet.
10 nov, 2013 11:30
|
|
Borttagen
|
"Det kommer jag inte göra." sa jag och kysste henne på huvudet.
"Jag lovar."
10 nov, 2013 11:31
|
|
Borttagen
|
Jag kysste honom på munnen, försökte fresta honom att bita mig.
10 nov, 2013 11:32
|
Du får inte svara på den här tråden.