(PRS) mellan mig och Sofia-Potter
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (PRS) mellan mig och Sofia-Potter
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag flög ner på marken och visslade, hoppades att hon skulle förstå att jag ville ha ner henne till marken
5 jul, 2013 22:15 |
|
TildeW
Elev |
5 jul, 2013 22:16 |
|
Borttagen
|
Jag försökte att visa att jag inte kunde prata
5 jul, 2013 22:16 |
|
TildeW
Elev |
5 jul, 2013 22:18 |
|
Borttagen
|
Jag hoppade och stuttsade, jag ristade in i marken med näbben
" Simion " 5 jul, 2013 22:19 |
|
TildeW
Elev |
5 jul, 2013 22:22 |
|
Borttagen
|
Jag flaxade omkring runt Dakota
5 jul, 2013 22:24 |
|
TildeW
Elev |
5 jul, 2013 22:26 |
|
Borttagen
|
Jag flög ner på marken och ristade in NEJ
5 jul, 2013 22:27 |
|
TildeW
Elev |
"Och varför inte?" frågade jag.
"Bäretta för mig varför du inte kan förvandla dig till en människa sp kanske jag inte dricker ditt blod!" sa jag.
5 jul, 2013 22:33 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (PRS) mellan mig och Sofia-Potter
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen