I en förändrad värld (Roll för alla)
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > I en förändrad värld (Roll för alla)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lolly0101
Elev |
Vanessa traskade på , Hon visste vart hon var på väg . Men inte vart Lissy är . Dom lämnade henne när hon svimmade . Sedan så ser hon `Jenna`, Ett leende kom på hennes läppar. Hon var inte ensam !
25 mar, 2013 15:17 |
|
5_lollipop_5
Elev |
((Jenna, Stella och Fanny är väl fortfarande kvar på kontoret?))
"Du..." började Fanny och fick en örfil för att hon hade kallat chefen du. "Om vi dör... Vem ska då rädda din..." Hon fick en mörk blick av en vakt och ändrade sig snabbt. "Er... systerson?" Iancorn <3
25 mar, 2013 18:14 |
|
Shapiro
Elev |
((Äntligen kan jag skriva))
Gordy stod och tittade in bland träden och tänkte på hur sent det började bli, han skulle nog inte få någon fångst denna dag så han vände sig mot flickan och frågade. ''Det börjar bli sent, jag måste gå till grottan, har du ett eget läger?'' Han tog fram sin väska och gick igenom den, han märkte att allt var med så han stängde den och hängde den och geväret om sig. Sedan började han gå förbi henne och tänkte att grottan förmodligen var åt det håll han gick mot. Four score and seven years ago... 26 mar, 2013 11:13 |
|
5_lollipop_5
Elev |
((Shapiro: Ska inte ni också komma till staden snart och få samma uppdrag som oss andra...?))
Iancorn <3
26 mar, 2013 17:59 |
|
Shapiro
Elev |
((Ja, strax så. Men vad är det för uppdrag? Jag är för lat för att läsa))
Four score and seven years ago... 27 mar, 2013 09:07 |
|
Borttagen
|
[De dvs. luna99 och Shapiro kan ju alltid annars möta oss då vi har gett oss av ifrån stället där vi är på. Vi ska typ rädda Rogers systerson Robin som sitter i ett fängelse som regeringen har i småland i Kalsvik. (LoL, älskar att det ligger i Kalsvik för er som inte vet är det ett jätte mysigt ställe ute på landet. xD) I alla fall, de har inte direkt fått ditaljerna då de väntar på att Majis Olivia och Melissa MalfoyLissy ska föras till kontoret. Men var inte Lolly0101, Vanessa med dem? Blev lite förvirrad där?
5_lollipop_5: Ja, Jenna, Stella och Fanny är kvar på "kontoret" och Vanessa är med där nu. 27 mar, 2013 10:09 |
|
Majis
Elev |
[Skit... mycket har hänt! Jag har bara vetat om att typ min karaktär är i fängelse xD Men wiihh!!! Småland!!!!
Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 27 mar, 2013 10:42 |
|
Lolly0101
Elev |
( Så jag är med dom ? )
27 mar, 2013 17:13 |
|
Borttagen
|
[Lolly0101: Don´t know, det var det jag undrade. För Vanessa var med dem i samma "cell" men ditt senaste inlägg stod det att hon inte sett Lissy sedan hon svimmade eller något? O.o Vilket gjorde mig förvirrad. Haha, xD ]
27 mar, 2013 17:25 |
|
Lolly0101
Elev |
( Ja , Men hon svimmade ju typ av eller något .. )
27 mar, 2013 17:45 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > I en förändrad värld (Roll för alla)
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen