Jag har aldrig (lek)
Forum > Quidditchplanen > Jag har aldrig (lek)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
lunalovegood!!
Elev |
näh inte jag heller. Bara utséendet, jag gillar söta saker.
Jag har aldrig varit i Japan. D; 27 apr, 2013 15:58 |
|
bullen289
Elev |
Inte jag heller
Jag har aldrig haft en pojk/flickvän 27 apr, 2013 17:10 |
|
Borttagen
|
Det har jag, båda delarna.
Jag har aldrig tyckt om "Bananer i Pyjamas." 27 apr, 2013 17:11 |
|
lunalovegood!!
Elev |
jag vet faktiskt inte men tror jag gjorde det när jag var sisådär 3 år hihi
Jag har aldrig smakat wasabi. 27 apr, 2013 17:20 |
|
Elma00
Elev |
Jag tror jag ar gjort det, men det kan ha varit något annat.
Jag har aldrig gillat Justin Beiber så mycket.
27 apr, 2013 17:28 |
|
lunalovegood!!
Elev |
inte jag heller. men YOHIO ♥
jag har aldrig dött. men jag undrar varför jag inte gjorde det när jag träffade YOHIO. 27 apr, 2013 17:32 |
|
Borttagen
|
Jag har inte heller dött - Jag har aldrig sett Harry potter filmerna eller läst böckerna.
27 apr, 2013 18:03 |
|
lunalovegood!!
Elev |
27 apr, 2013 18:06 |
|
Borttagen
|
Jag har aldrig heller ogillat Yohio!
Jag har aldrig åkt tåg! 27 apr, 2013 18:09 |
|
lunalovegood!!
Elev |
Det har jag..
Jag har aldrig träffat Seike. ;( 27 apr, 2013 18:10 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen