Glee
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Längtar tills MJ avsnittet ♥
Spoiler: Tryck här för att visa! Okej this is really confusing to me. Spoiler: Tryck här för att visa! 28 jan, 2012 10:28
Detta inlägg ändrades senast 2012-01-29 kl. 00:33
|
|
hyperion
Elev |
29 jan, 2012 00:32 |
|
Loongbottom
Elev |
Glee är ju BÄST!!!!!!!!! I ♥ It
Justin Bieber 4Ever 29 jan, 2012 00:56 |
|
Borttagen
|
Omöjligt att inte le.
29 jan, 2012 01:14 |
|
hyperion
Elev |
29 jan, 2012 12:01 |
|
Borttagen
|
^I ship it now.
I ship Kum, Quick and Brittana 29 jan, 2012 12:02 |
|
hyperion
Elev |
^
![]() Idk about Quick... Om det skulle göra Quinn riktigt lycklig, så ja tack, men annars så njae. Tror det är den delen av mitt hjärta som shippar Puckurt som säger nej hahaha. Shippar Kurt med typ alla (förutom Blaine). I make him a whore. Fast just nu hoppas jag verkligen på Kurtofsky i canon, för det verkar vara den enda möjligheten då ingen annan, som inte är en prissy little douche, är man enough to be gay för lilla Kurtsie. För let's face it, Kum isn't going down. Tyvärr. It hurts. Edit: Tycker förövrigt den här bilden är väldigt gosig. ![]() ![]()
29 jan, 2012 12:07 |
|
Borttagen
|
Älskar Quick. Det är inte bara: ''Omg ya so hawt. I lav u''
Det är verkligen känslor i deras ship. Dom förstår varandra. Dom vill varandra väl. THEY CARE ABOUT EACHOTHER ♥ Och alla gifs jag har sett om dom...I believe in them. Och jag dedikerar We found love till dom :3 29 jan, 2012 12:11 |
|
ikka
Elev |
Alltså Kurofsky. I don't ship them, men de skulle vara bra canon, ja. Eller jag kanske shippar dem lite på ett hörn? De vore inte helt fel...
![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
29 jan, 2012 12:14 |
|
hyperion
Elev |
MelodyJoseph Aaaaw. As long as they are happy ~
Alltså this is perfection Och dessa är så fina Och gud. Denna. The voice overs. NGOASHGOEAWQG ;___; ![]()
29 jan, 2012 12:21 |
Du får inte svara på den här tråden.












Mugglarportalen