GRYTHENPUFF
Forum > Off Topic > Klubbar > GRYTHENPUFF
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Miss_Green: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Miss_Green: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Miss_Green: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Miss_Green: Nu sitter jag i bilen. Imorgon ska jag gå på en rockfestival med namnet Skogsröjet vilken lyckost du är jag kommer till dig och snor biljetter MOHAHA jag vill se Alice cooper Haha, men om man är under tretton går man in gratis jag vet men jag får inte gå Det är tråkigt att du inte kan gå! Om du skulle gå skulle vi kunna vara där tillsammans Har du kollat seras hemsida? jag frågade mamma nyss hon sa: " Nej vi har inte tid och du har ingen vuxen att gå med" samm sak med pappa vill ju se alla band och hårdrocksartister och träffa dig D: Kan du inte komma nästa år? ja och då är jag tretton år eftersom jag inte har fyllt det än men gör det snart ska fråga mma när jag får tidXD men jag hoppas jag kan 9 aug, 2012 19:46 |
|
Miss_Green
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Miss_Green: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Miss_Green: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Miss_Green: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Miss_Green: Nu sitter jag i bilen. Imorgon ska jag gå på en rockfestival med namnet Skogsröjet vilken lyckost du är jag kommer till dig och snor biljetter MOHAHA jag vill se Alice cooper Haha, men om man är under tretton går man in gratis jag vet men jag får inte gå Det är tråkigt att du inte kan gå! Om du skulle gå skulle vi kunna vara där tillsammans Har du kollat seras hemsida? jag frågade mamma nyss hon sa: " Nej vi har inte tid och du har ingen vuxen att gå med" samm sak med pappa vill ju se alla band och hårdrocksartister och träffa dig D: Kan du inte komma nästa år? ja och då är jag tretton år eftersom jag inte har fyllt det än men gör det snart ska fråga mma när jag får tidXD men jag hoppas jag kan Ja! Jag hoppas att du kan ;; ![]()
9 aug, 2012 19:47 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Miss_Green: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Miss_Green: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Miss_Green: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Miss_Green: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Miss_Green: Nu sitter jag i bilen. Imorgon ska jag gå på en rockfestival med namnet Skogsröjet vilken lyckost du är jag kommer till dig och snor biljetter MOHAHA jag vill se Alice cooper Haha, men om man är under tretton går man in gratis jag vet men jag får inte gå Det är tråkigt att du inte kan gå! Om du skulle gå skulle vi kunna vara där tillsammans Har du kollat seras hemsida? jag frågade mamma nyss hon sa: " Nej vi har inte tid och du har ingen vuxen att gå med" samm sak med pappa vill ju se alla band och hårdrocksartister och träffa dig D: Kan du inte komma nästa år? ja och då är jag tretton år eftersom jag inte har fyllt det än men gör det snart ska fråga mma när jag får tidXD men jag hoppas jag kan Ja! Jag hoppas att du kan jag med mamma sa Kanske nästa år vi får se 9 aug, 2012 19:48 |
|
Miss_Green
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Miss_Green: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Miss_Green: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Miss_Green: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Miss_Green: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Miss_Green: Nu sitter jag i bilen. Imorgon ska jag gå på en rockfestival med namnet Skogsröjet vilken lyckost du är jag kommer till dig och snor biljetter MOHAHA jag vill se Alice cooper Haha, men om man är under tretton går man in gratis jag vet men jag får inte gå Det är tråkigt att du inte kan gå! Om du skulle gå skulle vi kunna vara där tillsammans Har du kollat seras hemsida? jag frågade mamma nyss hon sa: " Nej vi har inte tid och du har ingen vuxen att gå med" samm sak med pappa vill ju se alla band och hårdrocksartister och träffa dig D: Kan du inte komma nästa år? ja och då är jag tretton år eftersom jag inte har fyllt det än men gör det snart ska fråga mma när jag får tidXD men jag hoppas jag kan Ja! Jag hoppas att du kan jag med mamma sa Kanske nästa år vi får se Uh yeah Du får tjata xD ;; ![]()
9 aug, 2012 19:51 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Miss_Green: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Miss_Green: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Miss_Green: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Miss_Green: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Miss_Green: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Miss_Green: Nu sitter jag i bilen. Imorgon ska jag gå på en rockfestival med namnet Skogsröjet vilken lyckost du är jag kommer till dig och snor biljetter MOHAHA jag vill se Alice cooper Haha, men om man är under tretton går man in gratis jag vet men jag får inte gå Det är tråkigt att du inte kan gå! Om du skulle gå skulle vi kunna vara där tillsammans Har du kollat seras hemsida? jag frågade mamma nyss hon sa: " Nej vi har inte tid och du har ingen vuxen att gå med" samm sak med pappa vill ju se alla band och hårdrocksartister och träffa dig D: Kan du inte komma nästa år? ja och då är jag tretton år eftersom jag inte har fyllt det än men gör det snart ska fråga mma när jag får tidXD men jag hoppas jag kan Ja! Jag hoppas att du kan jag med mamma sa Kanske nästa år vi får se Uh yeah Du får tjata xD ja det får jag har ett halt år på mig att tjataXD 9 aug, 2012 19:52 |
|
Tonks_xD
Elev |
9 aug, 2012 19:53 |
|
Borttagen
|
jaddå nu ska vi slut citera
sorry för att det vart så 9 aug, 2012 19:55 |
|
Miss_Green
Elev |
9 aug, 2012 19:57 |
|
Borttagen
|
jag med och ledsen för att jag inte kan åka i år
9 aug, 2012 19:58 |
|
Tonks_xD
Elev |
9 aug, 2012 19:59 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen