Dagens fråga
Forum > Harry Potter > Dagens fråga
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginny.:.Weasley
Elev |
Båda
And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them 2 sep, 2012 22:23 |
|
95mas
Elev |
3 sep, 2012 06:49 |
|
lily99
Elev |
alla på: svenska, tyska och engelska
och jag ska börja på franska nu 3 sep, 2012 07:56 |
|
Ladusvalan
Elev |
Bara svenska än så länge, men planerar att läsa dem på engelska någon gång.
3 sep, 2012 13:05 |
|
Borttagen
|
Svenska. Hoppas på snart Engelska.
3 sep, 2012 13:23 |
|
xXHalfbloodPrincessXx
Elev |
3 sep, 2012 13:35 |
|
Borttagen
|
Svenska + håller på med de vises sten på Engelska
3 sep, 2012 15:13 |
|
Lisen563
Elev |
Svenska och börjat på engelska.
3 sep, 2012 17:30 |
|
Borttagen
|
Svenska
3 sep, 2012 19:11 |
|
Obsessed
Elev |
3 sep, 2012 19:14 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen