Ron tänker tillbaka
Forum > Fanfiction > Ron tänker tillbaka
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av .:HermioneGranger:.: Den får inte vara slut! Stackars Hermione♥ jaa♥ 24 apr, 2011 21:27 |
|
Ron
Elev |
Jag vet inte riktigt hur många kapitel det kommer vara till men ungefär tio skulle jag kunna tro, vill så klart ha en lång story men om jag försöker skriva på mer än jag planerat tror jag den kan bli sämre.
Måste ge den ett bra slut och slutet börjar närma sig tyvärr, kan inte skriva på för att skriva. Men jag är så tacksam för allt erat stöd och ja, ni vet ju hur jag alltid skriver We're all wizards, even Ron. 25 apr, 2011 00:07 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Skrivet av Ron: Jag vet inte riktigt hur många kapitel det kommer vara till men ungefär tio skulle jag kunna tro, vill så klart ha en lång story men om jag försöker skriva på mer än jag planerat tror jag den kan bli sämre. Måste ge den ett bra slut och slutet börjar närma sig tyvärr, kan inte skriva på för att skriva. Men jag är så tacksam för allt erat stöd och ja, ni vet ju hur jag alltid skriver om du orkar sedan (när du skrivit klar denna fanficktion) kan du väl skriva en fortsättning? 25 apr, 2011 12:27 |
|
.:HermioneGranger:.
Elev |
Skrivet av Ron: Okej! Jag vet inte riktigt hur många kapitel det kommer vara till men ungefär tio skulle jag kunna tro, vill så klart ha en lång story men om jag försöker skriva på mer än jag planerat tror jag den kan bli sämre. Måste ge den ett bra slut och slutet börjar närma sig tyvärr, kan inte skriva på för att skriva. Men jag är så tacksam för allt erat stöd och ja, ni vet ju hur jag alltid skriver ♥ 25 apr, 2011 12:47 |
|
NicholasPotter
Elev |
Du äger!
Spoiler: Tryck här för att visa! "A sloth is never late, nor is he early. He arrives precisely when he means to." 25 apr, 2011 19:31 |
|
.:HermioneGranger:.
Elev |
Jo men George och Angelina Johnsson får ett barn som heter Fred...
♥ 25 apr, 2011 19:33 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Skrivet av .:HermioneGranger:.: Jo men George och Angelina Johnsson får ett barn som heter Fred... det gör väl inte så mycket 27 apr, 2011 18:07 |
|
emmamalfoy
Elev |
ATA skriv mer bra
:3...... 27 apr, 2011 19:37 |
|
.:HermioneGranger:.
Elev |
Skrivet av Nymfadora Tonks: Nejdå..Skrivet av .:HermioneGranger:.: Jo men George och Angelina Johnsson får ett barn som heter Fred... det gör väl inte så mycket ♥ 27 apr, 2011 20:11 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Skrivet av .:HermioneGranger:.: Skrivet av Nymfadora Tonks: Nejdå.. Skrivet av .:HermioneGranger:.: Jo men George och Angelina Johnsson får ett barn som heter Fred... det gör väl inte så mycket vad bra för i min fanfiction så är det lite saker som inte riktigt stämmer 28 apr, 2011 17:00 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen