Eran "Harry Potter-hörna"
Forum > Harry Potter > Eran "Harry Potter-hörna"
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginny.:.Weasley
Elev |
Skrivet av Fågel-Fenix: Den är jättefin asså! :''''D Dog när jag fick den! Jag kommer dö när mina saker kommer. And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them 15 mar, 2012 17:51 |
|
Fågel-Fenix
Elev |
16 mar, 2012 13:09 |
|
Ginny.:.Weasley
Elev |
Kokboken och Kvicken. Beställde i söndags tror jag. And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them 16 mar, 2012 13:30 |
|
Fågel-Fenix
Elev |
16 mar, 2012 14:00 |
|
Weasleygirl98
Elev |
Gud vad roligt! Jag har gjort en kvick själv, så jag har den så länge
Winter is coming... 16 mar, 2012 15:21 |
|
Ginny.:.Weasley
Elev |
Skrivet av Weasleygirl98: Gud vad roligt! Jag har gjort en kvick själv, så jag har den så länge Jag lovar i Rowlings namn och med handen på DT märket att jag lägger ut bilder när sakerna jag beställt kommer fram. And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them 16 mar, 2012 15:26 |
|
Weasleygirl98
Elev |
Jag ser på dig och ler: Mycket väl valda ord. I Trust you!
Winter is coming... 16 mar, 2012 15:28 |
|
Borttagen
|
Åhh Snart kommer mitt kvickenhalsband!
17 mar, 2012 12:08 |
|
JosefinFini
Elev |
17 mar, 2012 12:19 |
|
xXHalfbloodPrincessXx
Elev |
Hoppas jag får tag i en Slytherinhalsduk ♥ Annars får jag väl beställa en men ska garanterat köpa en slytherin kylskåpsmagnet kanske en stav å något mer.
![]()
17 mar, 2012 13:31 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen