myHogwarts
Forum > Harry Potter > myHogwarts
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Emme Lestrange
Elev |
19 mar, 2012 08:37 |
|
Lills
Elev |
19 mar, 2012 14:55 |
|
Borttagen
|
^ bra bra c:
19 mar, 2012 16:28 |
|
Lills
Elev |
19 mar, 2012 16:31 |
|
Anapneo
Elev |
Skrivet av J-star Black: Hur ändrar man sitt smeknamn? Det går inte, det stog "Choose your nickname wisely, because you wont be able to change it" :C
19 mar, 2012 17:01 |
|
J-star Black
Elev |
Skrivet av Anapneo: Skrivet av J-star Black: Hur ändrar man sitt smeknamn? Det går inte, det stog "Choose your nickname wisely, because you wont be able to change it" :C ok, ville egentligen bara ha stor bokstav på J-star^^ ![]() ![]()
19 mar, 2012 17:02 |
|
Anapneo
Elev |
Skrivet av J-star Black: Skrivet av Anapneo: Skrivet av J-star Black: Hur ändrar man sitt smeknamn? Det går inte, det stog "Choose your nickname wisely, because you wont be able to change it" :C ok, ville egentligen bara ha stor bokstav på J-star^^ Det går inte att ha stor bokstav, jag skrev in "NoNarglesAllowed" men det blev "nonarglesallowed"... det vart ett litet sadmoment för mig när jag insåg det :c
19 mar, 2012 17:48 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Anapneo: Skrivet av J-star Black: Skrivet av Anapneo: Skrivet av J-star Black: Hur ändrar man sitt smeknamn? Det går inte, det stog "Choose your nickname wisely, because you wont be able to change it" :C ok, ville egentligen bara ha stor bokstav på J-star^^ Det går inte att ha stor bokstav, jag skrev in "NoNarglesAllowed" men det blev "nonarglesallowed"... det vart ett litet sadmoment för mig när jag insåg det :c Jag skrev "Jenny" men det blev "jenny" 19 mar, 2012 17:49 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Anapneo: Skrivet av J-star Black: Skrivet av Anapneo: Skrivet av J-star Black: Hur ändrar man sitt smeknamn? Det går inte, det stog "Choose your nickname wisely, because you wont be able to change it" :C ok, ville egentligen bara ha stor bokstav på J-star^^ Det går inte att ha stor bokstav, jag skrev in "NoNarglesAllowed" men det blev "nonarglesallowed"... det vart ett litet sadmoment för mig när jag insåg det :c Jag skrev "Jenny" men det blev "jenny" Och jag skrev InspiredPsycho men det blev inspiredpsycho. Jag gillar inte när de gör sånt 19 mar, 2012 17:54 |
|
Emme Lestrange
Elev |
"ALL Beta Testers can now register. We have unlocked beta for all users. http://www.myhogwarts.co.uk/sign-up"[/i]
^ De skrev de på sin facebook nu, så nu kan alla som kom in nån dag bli medlemmar 19 mar, 2012 17:58 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen