Skriv vad du GRYMT GÄRNA VILL SÄGA TILL EN SPECIELL PERSON MEN KAN INTE-TRÅDEN
Forum > Off Topic > Skriv vad du GRYMT GÄRNA VILL SÄGA TILL EN SPECIELL PERSON MEN KAN INTE-TRÅDEN
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Dramione99
Elev |
"Men för fan, kan du se vad du egentligen håller på med? Då må skämma ut dig själv och alla i din närhet, men jag vill fan inte vara en del av det! Lämna mig utanför dina knostiga konversationer och ta reda på sann fakta innan du öppnar käften igen!"
Tack för ordet! 1 mar, 2013 19:40 |
|
Rymdkonungen
Elev |
Skrivet av Dramione99: "Men för fan, kan du se vad du egentligen håller på med? Då må skämma ut dig själv och alla i din närhet, men jag vill fan inte vara en del av det! Lämna mig utanför dina knostiga konversationer och ta reda på sann fakta innan du öppnar käften igen!" Tack för ordet! Först Henryeta, och nu du, NI TAR MINA ORD! tycker Rymdkonungen... 1 mar, 2013 20:26 |
|
Borttagen
|
Clara
Dear, jag blir sååååå glag över det du säger! Jag tycker verkligen att du ska få säga att du skämss över mig, det är ju helt okej från min sida! 1 mar, 2013 22:22 |
|
Ron potter
Elev |
2 mar, 2013 07:46 |
|
T3DDY
Elev |
Ron potter = Awesome, tyvärr inte bäst eftersom att till och med du har erkänt att det är jag som är det!
2 mar, 2013 09:45 |
|
Måntass
Elev |
2 mar, 2013 10:34 |
|
mican00
Elev |
Visserligen har jag redan sagt detta till dig, men TACK TACK TACK TACK så jättemycket! Jag uppskattar verkligen att du gav den till mig! Jag är så tacksam, det var jättesnällt av dig.
![]()
2 mar, 2013 10:37 |
|
Hp Luna
Elev |
2 mar, 2013 12:04 |
|
Kedjebrev
Elev |
jag har svårt att andas nu bara för att dina snapchats är så gulliga att jag dör av kärlek.
http://Kaosregn.blogg.se
2 mar, 2013 12:28 |
|
Rymdkonungen
Elev |
ALLTSÅ DU GÖR MINA BEN TILL SPAGHETTI JAG VILL JU BARA SÄGA HEJ SÅ KAN DU SLUTA LE SÅ GULLIGT SÅ JAG VÅGAR GÖRA DET TACK!
tycker Rymdkonungen... 2 mar, 2013 21:19 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen