(PM)Jag hatar din blotta existens
Forum > Fanfiction > (PM)Jag hatar din blotta existens
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Hermia
Elev |
Skrivet av Matizze: Okej, nu är det så här att min dator har börjat sjuka sig mer än vanligt och jag får inte ens på den utan att den stänger av sig längre. Det betyder att jag inte kommer att kunna skriva på ett tag. Eller med andra ord: jag kan inte skriva via datorn. Jag kommer att skriva kapitlen för hand för att sedan överföra dem när min dator har börjat fungera igen, eller när jag får tag på en annan dator ^^ Jag ber tusen gånger om ursäkt för det här! *sparka på datorn* Synd, men vi väntar Once a MADling, always a MADling 6 maj, 2012 16:57 |
|
AlexZz
Elev |
6 maj, 2012 17:04 |
|
Borttagen
|
6 maj, 2012 18:04 |
|
Ginny4ever
Elev |
Det gör ingenting! Jag kommer bara sluta bevaka tråden när du har skrivit: 'Nu är det slut.' eller liknande. Så även om det tagit flera månader så ska du veta att jag fortfarande väntar!
http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=13790&page=1 <<min Fanfiction En Mugglare på Hogwarts "Just because it’s taken you three years to notice, Ron, doesn’t mean no one else has spotted I’m a girl!" - Hermione Granger Kolla gärna in min blogg 6 maj, 2012 18:27 |
|
onlyoliviaa
Elev |
6 maj, 2012 20:31 |
|
Josie Malfoy
Elev |
*sätta mig tillrätta på stolen* Jag kan vänta =)
Hoppas din dator slutar med att stänga av sig (...) min dator gjorde också det, det kan hjälpa att ominstallera den, men se till att spara allt viktigt på ett usb då... (typ den här ff:en Be who you are and say what you feel because those who mind don't matter and those who matter don't mind. 7 maj, 2012 09:19 |
|
GinnyForever
Elev |
7 maj, 2012 19:58 |
|
Matizze
Elev |
TTwTT *rörd*
Skrivet av Josie Malfoy: *sätta mig tillrätta på stolen* Jag kan vänta =) Hoppas din dator slutar med att stänga av sig (...) min dator gjorde också det, det kan hjälpa att ominstallera den, men se till att spara allt viktigt på ett usb då... (typ den här ff:en Tack för tipset, men för att ominstallera behöver man en kod som i mitt fall är ett klistermärke på datorn. Ett klistermärke som någon har bestämt sig för att ta bort... D: ![]()
9 maj, 2012 15:00 |
|
Ginny4ever
Elev |
P
Skrivet av Matizze: nåja, som sagt så kommer jag stanna så länge som det tar.TTwTT *rörd* Skrivet av Josie Malfoy: *sätta mig tillrätta på stolen* Jag kan vänta =) Hoppas din dator slutar med att stänga av sig (...) min dator gjorde också det, det kan hjälpa att ominstallera den, men se till att spara allt viktigt på ett usb då... (typ den här ff:en Tack för tipset, men för att ominstallera behöver man en kod som i mitt fall är ett klistermärke på datorn. Ett klistermärke som någon har bestämt sig för att ta bort... D: http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=13790&page=1 <<min Fanfiction En Mugglare på Hogwarts "Just because it’s taken you three years to notice, Ron, doesn’t mean no one else has spotted I’m a girl!" - Hermione Granger Kolla gärna in min blogg 9 maj, 2012 16:31 |
|
MissFniss
Elev |
Skrivet av Ginny4ever: P Skrivet av Matizze: nåja, som sagt så kommer jag stanna så länge som det tar. TTwTT *rörd* Skrivet av Josie Malfoy: *sätta mig tillrätta på stolen* Jag kan vänta =) Hoppas din dator slutar med att stänga av sig (...) min dator gjorde också det, det kan hjälpa att ominstallera den, men se till att spara allt viktigt på ett usb då... (typ den här ff:en Tack för tipset, men för att ominstallera behöver man en kod som i mitt fall är ett klistermärke på datorn. Ett klistermärke som någon har bestämt sig för att ta bort... D: Jag med.
9 maj, 2012 16:32 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen