@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
29 dec, 2011 18:46 |
|
linnvendela
Elev |
Det kan jag i och för sig hålla med om. Jag älskar strömmen och stan. Det är så mysigt. Haha. Men det är inget fel med Linköping! Jaha. 29 dec, 2011 18:46 |
|
Borttagen
|
Snape snape severus snape
29 dec, 2011 18:49 |
|
Borttagen
|
Skrivet av linnvendela: Det kan jag i och för sig hålla med om. Jag älskar strömmen och stan. Det är så mysigt. Haha. Men det är inget fel med Linköping! Nja, Skänninge och Motala är också riktigt härliga 29 dec, 2011 18:49 |
|
Borttagen
|
Fanta FTW
29 dec, 2011 18:50 |
|
Borttagen
|
29 dec, 2011 18:52 |
|
linnvendela
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av linnvendela: Det kan jag i och för sig hålla med om. Jag älskar strömmen och stan. Det är så mysigt. Haha. Men det är inget fel med Linköping! Nja, Skänninge och Motala är också riktigt härliga Jaa! :3 Förresten, var det inte du som aldrig mer skulle prata med mig? Jaha. 29 dec, 2011 18:52 |
|
Borttagen
|
Nördar Mugglis!
29 dec, 2011 18:53 |
|
linnvendela
Elev |
^Vi märker det...
Jaha. 29 dec, 2011 18:54 |
|
Borttagen
|
Jag är hungrig.
29 dec, 2011 18:54 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen