@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Hermione. Granger
Elev |
30 jan, 2013 16:15 |
|
Nadja_Gryffindor
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Nadja_Gryffindor: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Nadja_Gryffindor: Luna_rav var det provräkning igår? neej idag! du ligger efter Med vadå? öhm.... matte Jag tror jag har gjort till test 2 i bladen.
Uggla mig gärna om du tillhör ClexaKru.
30 jan, 2013 16:16 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Nymfadora Tonks: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Nymfadora Tonks: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Åh, imorgon när jag kommer hem från skolan är valpen redan hemma. ♥ Ååh! Vi har inte bestämt något i alla fall. Eusken! Eller hur det stavas (Det här är pinsamt, jag kan inte ens stava till min morfars namn Fast det är en tjej och det ska vara kort. xD Saga hade varit fint. ^^ Sally.... det är ett smeknamn för Sara... Inte så likt men ändå.... Alla är fina tycker jag XD fast just det där med tjejnamn är svårast enligt mig... Men det är fint med ett killnamn på en tjej (och tvärt om också) tycker jag Ja. Kim och Alex är ju fint... (dom ända jag vet om) Jag tycker fortfarande att hon ska heta Elis 30 jan, 2013 16:16 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Nadja_Gryffindor: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Nadja_Gryffindor: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Nadja_Gryffindor: Luna_rav var det provräkning igår? neej idag! du ligger efter Med vadå? öhm.... matte Jag tror jag har gjort till test 2 i bladen. det är inte test 2 bladen. Det är ett ''provräkning 1'' papper. 30 jan, 2013 16:17 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Min hjärna är för seg idag
30 jan, 2013 16:17 |
|
Hermione. Granger
Elev |
30 jan, 2013 16:17 |
|
Ginny00
Elev |
Smörgåsråån c: Det är gott.
30 jan, 2013 16:20 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
30 jan, 2013 16:20 |
|
Hermione. Granger
Elev |
30 jan, 2013 16:22 |
|
Nadja_Gryffindor
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Nadja_Gryffindor: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Nadja_Gryffindor: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Nadja_Gryffindor: Luna_rav var det provräkning igår? neej idag! du ligger efter Med vadå? öhm.... matte Jag tror jag har gjort till test 2 i bladen. det är inte test 2 bladen. Det är ett ''provräkning 1'' papper. Jaha dom har jag inte gjort!?
Uggla mig gärna om du tillhör ClexaKru.
30 jan, 2013 16:26 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen