Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 10462 10463 10464 ... 30034 30035 30036
Användare Inlägg
Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Nymfadora Tonks:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Solkatten:
Åh, imorgon när jag kommer hem från skolan är valpen redan hemma. ♥


Ååh! har du kommit på ett namn nu?

Vi har inte bestämt något i alla fall.

Eusken! Eller hur det stavas
(Det här är pinsamt, jag kan inte ens stava till min morfars namn )

Fast det är en tjej och det ska vara kort. xD Saga hade varit fint. ^^

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

30 jan, 2013 16:10

Borttagen

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Nymfadora Tonks:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Solkatten:
Åh, imorgon när jag kommer hem från skolan är valpen redan hemma. ♥


Ååh! har du kommit på ett namn nu?

Vi har inte bestämt något i alla fall.

Eusken! Eller hur det stavas
(Det här är pinsamt, jag kan inte ens stava till min morfars namn )

Fast det är en tjej och det ska vara kort. xD Saga hade varit fint. ^^


Sally.... det är ett smeknamn för Sara... Inte så likt men ändå....

30 jan, 2013 16:11

Nymfadora Tonks
Elev

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Fast det är en tjej och det ska vara kort. xD Saga hade varit fint. ^^

Men ni kan kalla henne Elis

30 jan, 2013 16:11

Nadja_Gryffindor
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Nadja_Gryffindor:
Luna_rav var det provräkning igår?


neej idag! du ligger efter

Med vadå?

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F45.media.tumblr.com%2F84fe2bda6c34770c54970abf8f9caf0e%2Ftumblr_o2f65lp1aL1tau2g1o3_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.giphy.com%2Fmedia%2FSAoMM4jLlScCs%2Fgiphy.gif Uggla mig gärna om du tillhör ClexaKru.

30 jan, 2013 16:12

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Nymfadora Tonks:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Solkatten:
Åh, imorgon när jag kommer hem från skolan är valpen redan hemma. ♥


Ååh! har du kommit på ett namn nu?

Vi har inte bestämt något i alla fall.

Eusken! Eller hur det stavas
(Det här är pinsamt, jag kan inte ens stava till min morfars namn )

Fast det är en tjej och det ska vara kort. xD Saga hade varit fint. ^^


Sally.... det är ett smeknamn för Sara... Inte så likt men ändå....


Alla är fina tycker jag XD fast just det där med tjejnamn är svårast enligt mig...

30 jan, 2013 16:13

Borttagen

Avatar


Skrivet av Nadja_Gryffindor:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Nadja_Gryffindor:
Luna_rav var det provräkning igår?


neej idag! du ligger efter

Med vadå?



öhm.... matte Håller du på med bladen? alla har nästan börjat där nu (jag med) och du måste göra matte provet. Ja du vet hur man dansar dansen till teatern?... Du måste kanske öva mer på medeltiden...

30 jan, 2013 16:14

Nymfadora Tonks
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Nymfadora Tonks:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Solkatten:
Åh, imorgon när jag kommer hem från skolan är valpen redan hemma. ♥


Ååh! har du kommit på ett namn nu?

Vi har inte bestämt något i alla fall.

Eusken! Eller hur det stavas
(Det här är pinsamt, jag kan inte ens stava till min morfars namn )

Fast det är en tjej och det ska vara kort. xD Saga hade varit fint. ^^


Sally.... det är ett smeknamn för Sara... Inte så likt men ändå....


Alla är fina tycker jag XD fast just det där med tjejnamn är svårast enligt mig...

Men det är fint med ett killnamn på en tjej (och tvärt om också) tycker jag

30 jan, 2013 16:14

Hermione. Granger
Elev

Avatar


jag har ont i tungaRn

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_m6yuufrjXB1r48blro1_250.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fuploads.disquscdn.com%2Fimages%2F1ce68a710eba1a092b1e7a343d5895f558494a1cf1ad7a1c9bb609d1d835ae71.gif

30 jan, 2013 16:14

Dilly Weasley
Elev

Avatar


Woop, Woop oppa Intresseklubben-antecknar!

"Hm, you must be a Weasley"

30 jan, 2013 16:15

Borttagen

Avatar


Skrivet av Nymfadora Tonks:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Nymfadora Tonks:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Solkatten:
Åh, imorgon när jag kommer hem från skolan är valpen redan hemma. ♥


Ååh! har du kommit på ett namn nu?

Vi har inte bestämt något i alla fall.

Eusken! Eller hur det stavas
(Det här är pinsamt, jag kan inte ens stava till min morfars namn )

Fast det är en tjej och det ska vara kort. xD Saga hade varit fint. ^^


Sally.... det är ett smeknamn för Sara... Inte så likt men ändå....


Alla är fina tycker jag XD fast just det där med tjejnamn är svårast enligt mig...

Men det är fint med ett killnamn på en tjej (och tvärt om också) tycker jag


Ja. Kim och Alex är ju fint... (dom ända jag vet om) men det finns ju jättemånga fina namn som både killar och tjejer kan ha.

30 jan, 2013 16:15

1 2 3 ... 10462 10463 10464 ... 30034 30035 30036

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.