@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Nymfadora Tonks: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Åh, imorgon när jag kommer hem från skolan är valpen redan hemma. ♥ Ååh! Vi har inte bestämt något i alla fall. Eusken! Eller hur det stavas (Det här är pinsamt, jag kan inte ens stava till min morfars namn Fast det är en tjej och det ska vara kort. xD Saga hade varit fint. ^^ "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 30 jan, 2013 16:10 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Nymfadora Tonks: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Åh, imorgon när jag kommer hem från skolan är valpen redan hemma. ♥ Ååh! Vi har inte bestämt något i alla fall. Eusken! Eller hur det stavas (Det här är pinsamt, jag kan inte ens stava till min morfars namn Fast det är en tjej och det ska vara kort. xD Saga hade varit fint. ^^ Sally.... det är ett smeknamn för Sara... Inte så likt men ändå.... 30 jan, 2013 16:11 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Skrivet av Solkatten: Fast det är en tjej och det ska vara kort. xD Saga hade varit fint. ^^ Men ni kan kalla henne Elis 30 jan, 2013 16:11 |
|
Nadja_Gryffindor
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Nadja_Gryffindor: Luna_rav var det provräkning igår? neej idag! du ligger efter Med vadå?
Uggla mig gärna om du tillhör ClexaKru.
30 jan, 2013 16:12 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Nymfadora Tonks: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Åh, imorgon när jag kommer hem från skolan är valpen redan hemma. ♥ Ååh! Vi har inte bestämt något i alla fall. Eusken! Eller hur det stavas (Det här är pinsamt, jag kan inte ens stava till min morfars namn Fast det är en tjej och det ska vara kort. xD Saga hade varit fint. ^^ Sally.... det är ett smeknamn för Sara... Inte så likt men ändå.... Alla är fina tycker jag XD fast just det där med tjejnamn är svårast enligt mig... 30 jan, 2013 16:13 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Nadja_Gryffindor: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Nadja_Gryffindor: Luna_rav var det provräkning igår? neej idag! du ligger efter Med vadå? öhm.... matte 30 jan, 2013 16:14 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Nymfadora Tonks: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Åh, imorgon när jag kommer hem från skolan är valpen redan hemma. ♥ Ååh! Vi har inte bestämt något i alla fall. Eusken! Eller hur det stavas (Det här är pinsamt, jag kan inte ens stava till min morfars namn Fast det är en tjej och det ska vara kort. xD Saga hade varit fint. ^^ Sally.... det är ett smeknamn för Sara... Inte så likt men ändå.... Alla är fina tycker jag XD fast just det där med tjejnamn är svårast enligt mig... Men det är fint med ett killnamn på en tjej (och tvärt om också) tycker jag 30 jan, 2013 16:14 |
|
Hermione. Granger
Elev |
30 jan, 2013 16:14 |
|
Dilly Weasley
Elev |
Woop, Woop oppa Intresseklubben-antecknar!
"Hm, you must be a Weasley" 30 jan, 2013 16:15 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Nymfadora Tonks: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Nymfadora Tonks: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Åh, imorgon när jag kommer hem från skolan är valpen redan hemma. ♥ Ååh! Vi har inte bestämt något i alla fall. Eusken! Eller hur det stavas (Det här är pinsamt, jag kan inte ens stava till min morfars namn Fast det är en tjej och det ska vara kort. xD Saga hade varit fint. ^^ Sally.... det är ett smeknamn för Sara... Inte så likt men ändå.... Alla är fina tycker jag XD fast just det där med tjejnamn är svårast enligt mig... Men det är fint med ett killnamn på en tjej (och tvärt om också) tycker jag Ja. Kim och Alex är ju fint... (dom ända jag vet om) 30 jan, 2013 16:15 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen