@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Dilly Weasley
Elev |
Världens längsta tråd...
"Hm, you must be a Weasley" 30 jan, 2013 15:52 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Snart har jag 500 tummar O_O när hände det?! åh! jag önska jag hade det... ligger nog lite efter. men det är två/tre som tagit bort sina tummar för mig... 30 jan, 2013 15:53 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Snart har jag 500 tummar O_O när hände det?! åh! jag önska jag hade det... ligger nog lite efter. men det är två/tre som tagit bort sina tummar för mig... Det kommer med tiden I guess Ja. Tummar försvinner tyvärr. Men det får man helt enkelt leva med :< 30 jan, 2013 15:54 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Snart har jag 500 tummar O_O när hände det?! åh! jag önska jag hade det... ligger nog lite efter. men det är två/tre som tagit bort sina tummar för mig... Det kommer med tiden I guess Ja. Tummar försvinner tyvärr. Men det får man helt enkelt leva med :< kejj... jag litar på dig 30 jan, 2013 15:55 |
|
Hermione. Granger
Elev |
30 jan, 2013 15:56 |
|
Borttagen
|
Nadja_Gryffindor jag ska inte på Taekwondon idag!
30 jan, 2013 15:57 |
|
Nadja_Gryffindor
Elev |
Skrivet av Borttagen: Nadja_Gryffindor jag ska inte på Taekwondon idag! Varför inte
Uggla mig gärna om du tillhör ClexaKru.
30 jan, 2013 15:58 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Nadja_Gryffindor: Skrivet av Borttagen: Nadja_Gryffindor jag ska inte på Taekwondon idag! Varför inte Skrivet av Nadja_Gryffindor: Skrivet av Borttagen: Nadja_Gryffindor jag ska inte på Taekwondon idag! Varför inte 1.Jag vill inte gå själv. 2.Jag behöver inte. 3.Jag orkar inte. 4.Ja kan träna hemma. 30 jan, 2013 15:59 |
|
Borttagen
|
Kan hickan försvinna nu?
30 jan, 2013 15:59 |
|
Nadja_Gryffindor
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Nadja_Gryffindor: Skrivet av Borttagen: Nadja_Gryffindor jag ska inte på Taekwondon idag! Varför inte Skrivet av Nadja_Gryffindor: Skrivet av Borttagen: Nadja_Gryffindor jag ska inte på Taekwondon idag! Varför inte 1.Jag vill inte gå själv. 2.Jag behöver inte. 3.Jag orkar inte. 4.Ja kan träna hemma. Är Olle sjuk också?
Uggla mig gärna om du tillhör ClexaKru.
30 jan, 2013 16:01 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen