@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Fick panik idag! Min lärare var sjuk igår men inte idag!! Och helt plötsligt fick vi ett matte prov idag.... även om ja var en ut av dom som blev klar först (utan stress!) Kul att du klara det 30 jan, 2013 14:45 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Fick panik idag! Min lärare var sjuk igår men inte idag!! Och helt plötsligt fick vi ett matte prov idag.... även om ja var en ut av dom som blev klar först (utan stress!) Kul att du klara det hahah tack! 30 jan, 2013 14:45 |
|
Hermione. Granger
Elev |
30 jan, 2013 14:50 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Hermione. Granger: vi har matteprov om en vecka-.-'' jag har redan haft det. Jag trodde det skulle gå uselt med gick ju bäst! Awesome I'm! (Skämt ^_^) 30 jan, 2013 14:51 |
|
Hermione. Granger
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hermione. Granger: vi har matteprov om en vecka-.-'' jag har redan haft det. Jag trodde det skulle gå uselt med gick ju bäst! Awesome I'm! (Skämt ^_^) vi har typ algebra wuuuutt??
30 jan, 2013 14:54 |
|
Borttagen
|
"Varför jag är sur? VARFÖR JAG ÄR SUR???!! Jag har offrat livet för att skida femhundra mil på en idrottstimme, jag har kämpat mig hem genom snöstormen och allt är dyblött. Min skolväska är våt, mina skolböcker är våta, mina strumpor och skor är våta, JAG är våt. Och jag ät trött och utmattad och frusen och hungrig, men jag har inte kunnat äta ännu för jag har varit tvungen att byta om och sätta allt på tork. Nu då jag äntligen kan mätta min mage litegrann så är kylskåpet tomt så jag får nöja mig med varm choklad!!!"
ehe, är bra på att gnälla 30 jan, 2013 14:55 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Hermione. Granger: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hermione. Granger: vi har matteprov om en vecka-.-'' jag har redan haft det. Jag trodde det skulle gå uselt med gick ju bäst! Awesome I'm! (Skämt ^_^) vi har typ algebra wuuuutt?? algebra? ???? och vad menas med whuuut? 30 jan, 2013 14:55 |
|
Hermione. Granger
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hermione. Granger: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hermione. Granger: vi har matteprov om en vecka-.-'' jag har redan haft det. Jag trodde det skulle gå uselt med gick ju bäst! Awesome I'm! (Skämt ^_^) vi har typ algebra wuuuutt?? algebra? ???? och vad menas med whuuut? wuut=what=vad
30 jan, 2013 14:59 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Hermione. Granger: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hermione. Granger: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hermione. Granger: vi har matteprov om en vecka-.-'' jag har redan haft det. Jag trodde det skulle gå uselt med gick ju bäst! Awesome I'm! (Skämt ^_^) vi har typ algebra wuuuutt?? algebra? ???? och vad menas med whuuut? wuut=what=vad jag chansade på det. vad betyder algebra? 30 jan, 2013 15:02 |
|
Hermione. Granger
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hermione. Granger: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hermione. Granger: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hermione. Granger: vi har matteprov om en vecka-.-'' jag har redan haft det. Jag trodde det skulle gå uselt med gick ju bäst! Awesome I'm! (Skämt ^_^) vi har typ algebra wuuuutt?? algebra? ???? och vad menas med whuuut? wuut=what=vad jag chansade på det. vad betyder algebra? det är typ 2+x=4 Vad är x? fast mycket svårare :o
30 jan, 2013 15:03 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen