@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
30 jan, 2013 14:24 |
|
MizzNina
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av MizzNina: FU InspiredPsycho nu fick jag (Av någon totalt okänd anledning Oh. I wonder WHY I kinda hate you right now! Spoiler: Tryck här för att visa! "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 30 jan, 2013 14:26 |
|
Borttagen
|
Skrivet av MizzNina: Skrivet av Borttagen: Skrivet av MizzNina: FU InspiredPsycho nu fick jag (Av någon totalt okänd anledning Oh. I wonder WHY I kinda hate you right now! Spoiler: Tryck här för att visa! ![]() Spoiler: Tryck här för att visa! 30 jan, 2013 14:31 |
|
Hermione. Granger
Elev |
30 jan, 2013 14:31 |
|
Borttagen
|
Min klass var på besök till ett sopsorteringsställe idag,det var rätt så intressant faktiskt
30 jan, 2013 14:33 |
|
Smutsen
Elev |
Ost är gott.
30 jan, 2013 14:34 |
|
Borttagen
|
Fick panik idag! Min lärare var sjuk igår men inte idag!! Och helt plötsligt fick vi ett matte prov idag.... även om ja var en ut av dom som blev klar först (utan stress!)
30 jan, 2013 14:35 |
|
Hermione. Granger
Elev |
30 jan, 2013 14:39 |
|
Caius
Elev |
@Obliviate_; Jag tror att det gick ganska bra, hahaha.... XD Det var jätte trevligt. ^^ Vi satt och pratade både om själva jobbet (då var det Anna, som hon heter som pratade mest) och sedan med bitarna som gällde mig själv så var det jag som pratade mest, så vi pratade ungefär lika mycket båda två tror jag. Och det kändes typ som att vi var vänner eller något och bara satt och hade ett vanligt samtal med ett jobb som det "ämnet" som vi disskuterade, så det var inte nervöst eller något just under själva intervjuen (det var bara innan jag hade ett litet panikanfall och kände "fan det här kommer inte att gå", men det gick över när jag tänkte "äh, vafan, det kan inte vara värre än att stå på scenen inför cirka 350 pers"
Och hon ringde mig nyss igen och sa att jag skulle komma tillbaka igen på onsdag nästa vecka klockan 14:30. Så jag är typ döende just nu. XD Det här är vad vi kallar tankar. Det är något som är bra och som alla har rätt att ha. 30 jan, 2013 14:42 |
|
Hermione. Granger
Elev |
30 jan, 2013 14:44 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen