@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Pixie
Elev |
Skrivet av Celebikai: Skrivet av Pixie: alltså ska Celebikai och moaskywalkr komma hit?? jag behöver er. ni kan få bo i min garderob. obs jag har en katt. nej men seriöst finns ni eller är ni överperfekta hjältinnor som kämpar för allt gott? i believe in no2 funderar på att flytta hem till moa pga hon bor i en källare och har eget badrum wut?? jag har ingen källare och inget eget badrum heller. jag smyger in jag med. så ni är förberedda liksom.
29 jan, 2013 22:01 |
|
Ron Hippe
Elev |
35 forumbetyg..,
29 jan, 2013 22:06 |
|
Pixie
Elev |
hejdå kära ni
nu ska jag drömma om livet eller döden eller ett mellanting eller varför inte förbjudna saker. imorgon får jag förhoppningsvis rollen jag vill ha. godnatt ♥
29 jan, 2013 22:19 |
|
themarauder
Lärare |
Är allmänt "tjejjig" när jag ser på "the nanny" och målar naglarna..
Är förövrigt väldigt trött på allt just nu... Hade behövt mer tid ♥ =) - just like themarauder 29 jan, 2013 22:19 |
|
moaskywalkr
Elev |
Skrivet av Pixie: alltså ska Celebikai och moaskywalkr komma hit?? jag behöver er. ni kan få bo i min garderob. obs jag har en katt. nej men seriöst finns ni eller är ni överperfekta hjältinnor som kämpar för allt gott? i believe in no2 hahahha aw idk har haft en paus från mugglis typ men tror den pausen avslutades nu :$ och för att svara på din fråga: nej jag finns inte, är enbart en illusion. det är förvirrande men man vänjer sig 29 jan, 2013 22:28 |
|
Borttagen
|
Ibland önskar jag att man bara kunde gömma sig under jorden och aldrig behöva gå ut igen typ...
29 jan, 2013 23:26 |
|
themarauder
Lärare |
29 jan, 2013 23:28 |
|
moaskywalkr
Elev |
Skrivet av Borttagen: Ibland önskar jag att man bara kunde gömma sig under jorden och aldrig behöva gå ut igen typ... tänkte säga "men det är ju mitt liv!" men du kanske menade att bokstavligen gräva ner sig inte bara bo i en källare och aldrig lämna huset Celebikai & Pixie ni är välkomna att bo i min bunker ha skulle behöva lite sällskap 29 jan, 2013 23:32 |
|
hyperion
Elev |
alltså snape smileysen är det bästa som har hänt mig den kan verkligen uttrycka mina känslor så mycket BECAUSE LOOK AT IT he's so awkward
![]()
29 jan, 2013 23:57 |
|
moaskywalkr
Elev |
Skrivet av hyperion: alltså snape smileysen är det bästa som har hänt mig den kan verkligen uttrycka mina känslor så mycket BECAUSE LOOK AT IT he's so awkward snape-smileyn är det bästa som hänt mig sedan : / - smileyn som INTE FUNGERAR PÅ MUGGLIS men 30 jan, 2013 00:15 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen