@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
M4L13
Elev |
jag tänker baka och träna på so-läxan nu
mjölet blir minotaurus och smöret blir teseus och vaniljsockret blir den trojanska hästen och sen när muffinsarna är klara blir det knossos och akropolis och olympia och sparta och pnyx och båtar. det låter som ett smart sätt att plugga C:
29 jan, 2013 20:04 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av M4L13: jag tänker baka och träna på so-läxan nu mjölet blir minotaurus och smöret blir teseus och vaniljsockret blir den trojanska hästen och sen när muffinsarna är klara blir det knossos och akropolis och olympia och sparta och pnyx och båtar. det låter som ett smart sätt att plugga C: marathon då?? lyssna på alina devercerskis maraton låt hehe
29 jan, 2013 20:05 |
|
Ginnyy
Elev |
Min syster var söt och kom ner med en chailatte till mig ♥
visserligen ar det mitt chaipulver hon använde, men gulligt ändå!
29 jan, 2013 20:14 |
|
t i l d a
Elev |
Borde plugga till provet, men iofs kan jag det typ redan :3
Vill någon vara en ängel och bara kommentera en liten kommentar på min novell så folk ser när jag har lagt upp ett nytt kapitel? ♥ http://mugglarportalen.se/#forum.php?topic=24203&page=24#p1737000
29 jan, 2013 20:26 |
|
LunaLovegood1
Elev |
29 jan, 2013 20:34 |
|
Beben
Elev |
29 jan, 2013 20:36 |
|
M4L13
Elev |
Skrivet av Pixie: Skrivet av M4L13: jag tänker baka och träna på so-läxan nu mjölet blir minotaurus och smöret blir teseus och vaniljsockret blir den trojanska hästen och sen när muffinsarna är klara blir det knossos och akropolis och olympia och sparta och pnyx och båtar. det låter som ett smart sätt att plugga C: marathon då?? lyssna på alina devercerskis maraton låt hehe hahaha nej. inga muffins och ingen so, tack och godnatt.
29 jan, 2013 20:37 |
|
Pixie
Elev |
ARGHHHH ORKAR INTE
![]() kul att typ ALLA killar i min klass som jag är vän med på fb och FEM tjejer i min klass gillar detta för jag valde ju att vara smal, verkligen
29 jan, 2013 20:37 |
|
Borttagen
|
Jag borde, just i detta nu, skriva eller göra något annat nyttigt, men nej, YT är intressantare hihi ♥
29 jan, 2013 20:38 |
|
MinervaSpears
Elev |
När jag drack saft så sprutade den ut ur min näsa. ._.
Följ mig på Twitter. _Childofhades_ , jag följer alltid tillbaka. 29 jan, 2013 20:41 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen